וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורד מחזקת את השורות לקראת תערוכת סמה

12.10.2006 / 16:45

פורד מכינה 5 דגמים משודרגים לכבוד תערוכת השרירים והשיפורים האמריקנית

כבכול שנה, תערוכת השיפורים הענקית הקרויה סמה גורמת ליצרניות הרכב לעמול קשה כדי שמכוניותיהן ייוצגו בכבוד. בניגוד לתערוכות רגילות, בסמה 'סטנדרט' זו מילה ממש גסה ולמעשה רק כלי הרכב המשודרגים, הצבועים והחזקים ביותר זוכים לתשומת הלב. לשם כך נוהגות היצרניות לשכור את שירותיהן של כמה מסדנאות השיפורים המפורסמות בעולם כדי שאלו יעשו 'קסטומיזציה' למכוניות החברה. התערוכה שתיפתח ב-31 באוקטובר ותימשך עד ה-3 בנובמבר תארח אלפי מציגים. את סקירת התערוכה נתחיל עם מכוניותיה של פורד:

פורד אדג' של D3-קרבון

סדנת D3-קרבון מקליפורניה לקחה את האדג' החדש של פורד והעבירה אותו מסכך שדרוגים וצחצוחים. על גופו הולבש 'בודי-קיט' המורכב משמונה חלקים; פגושים קדמי ואחורי, גריל וחצאיות כדי להעניק לו את המראה הקרבי שבתמונה. מושביו צופו בעור איכותי, החלונות הוכהו ומערכת שמע אדירה הותקנה בתוכו. את הקפיצים הרכרוכיים של האמריקנית החליפו קפיצי אייבאך קשיחים המנמיכים את המרכב ב-5 ס"מ. כצפוי, אנשי 3D לא ויתרו גם על חישוקי ענק מנצנצים במידה 22 אינטש הנועלים צמיגי פירלי סקורפיון. את החבילה משלימים צביעה זועקת וצינורות מפלט מינרוסטה.

לינקולן MKZ של D3-קרבון

הפרויקט השני של אנשי D3 היה על מכונית הפאר החדשה מבית פורד – הלינקולן MKZ. למרות שאופייה של הלינקולן שונה מהאדג' הקודם, הנוסחה שלפיה עבדו D3 כמעט זהה; 'בודי-קיט' שלם עוטף את גוף המכונית ומבליט את הופעתה, החלונות הוכהו, המושבים צופו בעור ומערכת DVD איכותית דואגת לאווירה. בנוסף לצביעה הרב-שכבתית, הלינקולן הזו נשענת על מתלי 'קויל-אובר' של H&R והיא קיבלה גם חישוקי 20 אינטש בציפוי כרום. הכל כדי שלא יפספסו אתכם בשדרות הוליווד.

לינקולן MKX של D3-קרבון

הרכב השלישי והאחרון שנמסר לידי D3 היה הקרוס אובר החדש של לינקולן ; ה-MKX. למרות שרכב זה נשען על אותה פלטפורמה ומכללים כשל האדג', נבחר עבורו עיצוב מעט יותר רך ואירופי, כפי שמגדירים זאת D3. גם הוא זכה לשבכה קדמית חדשה, פגושים תפוחים וחצאיות צד נמוכות. על הקשר עם הכביש שומרים מתלים מונמכים עם קפיצי H&R וחישוקי 22 איטש הנועלים צמיגים במידות 265/35.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

פורד אדג' של H&R

גם יצרנית הקפיצים ובולמי הזעזועים H&R החליטה להיכנס למשחק עם האדג' החדש. הקרוסאובר הזה יצא משערי מחלקת העיצוב של H&R אגרסיבי בהרבה מזה של D3. הגריל הקדמי גם כן עשוי ניקל, אך הפגוש הקדמי נראה תוקפני בהרבה עם התוספת שבתחתיתו. בחלק הביצועי יותר בחרו המהנדסים להתקין מערכת מתלים מתקדמת הניתנת לכוונון מלא, חישוקי 22 אינטש וצמיגים שמנמנים במידות 305/35. תא הנוסעים גם כן שודרג כולו עם עור במושבים ומערכת שמע רבת מסכים והמנוע קיבל מערכת פליטה חדשה וספורטיבית העשויה מנירוסטה.

פורד פיוז'ן 5T של MRT

הפורד החרונה ברשימה שלנו, היא גם הרצינית והביצועיסטית מבין החמש; מלבד כל התוספות החיצוניות הכוללות: פגושים, גריל כרום, חישוקי 20 אינטש ומכסה מנוע כוחני, הפיוז'ן הזו קיבלה גם מנוע 6V בנפח 3.0 ליטר בעל מגדש טורבו והנעה לכל ארבעת הגלגלים. המתלים שודרגו בהתאם על ידי התקנת 'קויל-אוברים' של H&R ועל עצירת המסה האמריקנית הזו אחראים בלמים מוגדלים של TRI-POWER.

  • עוד באותו נושא:
  • פ"ת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully