וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבוע בעולם הרכב

3.12.2010 / 19:39

ניסאן ליף מכונית השנה באירופה, מאזדה 2 סדאן מצליחה לשבור סטיגמות, אבארת' 500 קבריולה בישראל, מחירון יד 2 מודפס, ומירוץ האלופים מספק הפתעה. סיכום השבוע בעולם הרכב

אבארת' פתוחה להצעות

ה-500 אבארת' שנמכרת בישראל מזה כמה חודשים זוכה לשלל מחמאות. השבוע, קיבלה העקרבית חיזוק בדמותה של מהדורת הקבריולה - 500C. המנוע אותו מנוע, התיבה אוטומטית והמחיר עומד על 180 אלף שקלים. ברוכה הבאה.

מהפכה בענף המשומשות

אתר המכירות הגדול בישראל והרביעי בגודלו מבין כלל רשימת האתרים, יד 2 מקבוצת וואלה!, השיק מחירון רכב מודפס חדש שיתחרה בזה של 'לוי יצחק'. המחירון מכיל מאות כלי-רכב חדשים ומשומשים וכתבות תוכן מתוך מדור הרכב של וואלה!, כאשר עלות כל גיליון 2 שקלים בלבד, תרומה ל'עמותת אור-ירוק'.

עלה עולה

ניסאן ליף החשמלית הוכתרה למכונית השנה באירופה. הכתובת אומרים הייתה על הקיר. ואולם, עד שהמכונית לא תצא לכבישים ותוכיח שהיא יותר מסוללה מתוחכמת, התואר על ראשה עומד בסימן שאלה. את המקום השני קטפה אלפא ג'ולייטה, מחליפת ה-147.

הקאמבק של אופל

מידיה של קבוצת UMI עברו הזכויות על אופל בישראל לידיו של שלמה שמלצר שמתכנן את דרכו של המותג. השבוע עגנה בנמל אשדוד אוניה ועל סיפונה האסטרה הקומפקטית והאינסינה, נציגות ראשונות. לאחר מכן יצאנו לגרמניה לטעום ממרכולתן ואת הרשמים תוכלו לקרוא בסקירה. נקווה שבניגוד לעבר, המכוניות לא תעלמנה מהנוף המקומי.

שלח לנו שקט

תוך חצי שנה תאסר התקנתן של אזעקות בכלי-רכב וכלים-דו גלגלים חדשים. הרפורמה שיזם השר להגנת הסביבה גלעד ארדן להפחתת הרעש הסביבתי מצליחה לעורר מודעות בקרב מקבלי ההחלטות. סוף סוף נוכל לישון בשקט?

מאזדה 2 סדאן, לא מה שחשבתם

הרבה מאוד מוצרי צריכה מגיעים מהמזרח הרחוק. חלקם ברמת ייצור ירודה ומתחת לכל ביקורת. מאזדה 2 סדאן הגיעה ממפעלי תאילנד ומייד העלתה את החשש שמדובר בכלי-רכב נחות. אבל מסתבר שהפיתוח ביפן עשה את שלו, כי ה-2 המשפחתית הזאת הצליחה להפתיע אותנו לטובה, בכל הפרמטרים.

ניגון אחר

הסופר-מיני המוצלחת של הונדה משדרגת את הופעתה החיצונית ומצטיידת שוב בתיבה רציפה במקום התיבה הרובוטית. בהונדה משוכנעים שמלתחה חדשה יכולה להאריך את שהותה בעוד כמה שנים טובות עד לדור החדש. בישראל היא תושק ב-2011, כשבאופק עומדת הסיוויק החדשה.

אירופה זה כאן

נהגים שכבר הספיקו לנהוג במנהרות הכרמל מביעים שביעות רצון מהחוויה המסעירה: "כמו באירופה", כך דיווח אחד הנהגים השבוע. כנראה שאחרי 4 שנים של עבודה סינית, אפשר להתגאות בכך שחציית 5 ק"מ אינה גוזלת מאתנו שעה וחצי, אלא 8 דקות.

הסאלון הסולידי של אודי

אודי A6, מכונית הסאלון הכי חשובה של המותג הגרמני, נחשפה השבוע לאחר 7 שנים שנפערו בינה לבין הדור היוצא. בינתיים, ב.מ.וו ומרצדס הציגו את היורשות לסדרה 5 ול-E קלאס אשתקד ונערכות למבחן משולש עם המתחרה של פולקסווגן. מי תצא כשידה על העליונה?

במבוק על גלגלים

סדנת רינספיד השוויצרית לא תחמיץ את תערוכת ז'נבה שנערכת בפתח ביתה. אבל במקום להביא לנו מכונית רעיונית עמוסה בטכנולוגיות ופתרונות כפי שהיא מקפידה לעשות, היא שולחת קונספט על גלגלים שעשוי מסיבי במבוק, תוך מחווה לבריז'ט בארדו וחופי סן טרופה. הקיץ כבר בפתח.

אלוף האלופים

אחרי שהדיח נהגים ותיקים ומנוסים, הגיע פליפה אלבוקורקה הצעיר לשלב חצי הגמר של מירוץ האלופים 2010 שם פגש באלוף הפורמולה 1 הטרי סבסטיאן ווטל. הפורטוגזי הדהים את כולם כשהדיח גם אותו בדרך לגמר שם פגש באלוף הראלי הבלתי מעורער סבסטיאן לואב. גם את לואב הוא השאיר מאחור וכך הפך האלמוני לאלוף אלופי מירוצי המכוניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully