וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי R8 ספיידר עכשיו בגרסת GT

ירון אדרי

6.6.2011 / 9:56

מכונית העל של אודי עוברת את סדרת השיפורים במסגרת ליין ה-GT. פחות משקל, יותר כ"ס וסיכוי של אחד ל-333 שתשימו עליה יד

אולי אלה ימי הקיץ שבפתח, קונצרן פולקסווגן פתח בגל השקות של מכוניות פתוחות. אחרי שהתבשרנו על גרסאות הקבריולה של גולף R וגולף GTI למותג העממי, חטיבת היוקרה אודי מציגה גרסה נוספת למשפחת ה-R8 קבריולה. תכירו את ה-GT ספיידר שתיוצר במהדורה מוגבלת של 333 יחידות.

לאודי יש R8 פתוחה, וזו שנחשפת כעת רוצה לעשות את מה שהיא עושה טוב, קצת יותר טוב. זה מתחיל עם דיאטה במהלכה הושלו 85 ק"ג בזכות העדפה לרכיבים שנוצקו מתרכובות אלומיניום וקרבון וממשיך בסדרת שיפורים ליחידת הכוח. אודי יש לציין עושה זאת עם הקבריולה שנה בדיוק לאחר שעשתה זאת עם גרסת הקופה. אז מה בכל זאת יש לנו שם?

המשקל הכללי בעקבות הדיאטה עומד כעת על 1,640 ק"ג, שלא ממש מפריעים לה להאיץ ל-100 קמ"ש בתוך 3.8 שניות ועד מהירות מרבית הנושקת ל-320 קמ"ש. מנוע ה-V10 FSI בנפח 5.2 ל' בגרסת ה-GT מפיק 560 כ"ס ב-8,000 סל"ד, תוספת של 35 כ"ס על הגרסה הסדרתית של מכונית העל היוקרתית, ונתון המומנט עלה בעקבות השיפור ל-53.2 קג"מ ב-6,500 סל"ד.

אם "שופוני" הוא דרך חיים עבורכם, כנראה שתיאלצו לחפש מכונית אחרת במקום ה-R8 GT ספיידר. ההבדלים החיצוניים בינה ובין הגרסה הסדרתית המוכרת מסתכמים במעט מאוד סממנים מובחנים. עוד קצת משטחי כרום וטיטניום בוהקים, ספילטר קדמי ופגושים ספורטיביים יותר, דיפיוזר מעט גדול יותר ועוד. לא משהו שצועק כי מדובר ברכב אחר, עד כמה שאפשר להגיד דבר על כזה על רכב שמושך לא מעט תשומת לב.

באופן ברור למדי, גם רשימת האבזור הפנימי כוללת לא מעט פיצ'רים השמורים למהדורות מיוחדות. לבחירת הלקוחות שמור העיצוב הפנימי שיאפשר להם לקבל גוון דשבורד כזה או אחר ואיזה סוג וצבע הם רוצים את מושבי העור שלהם. עוד ברשימה מערכת סאונד משובחת מבית 'בנג & אולפסן' הכוללת את כל הטכנולוגיות המוכרות. אז תתחדשו, אם הצלחתם לשים יד על אחת מ-333 היחידות.

אודי R8 GT ספיידר. אתר יצרן
אודי R8 GT ספיידר/אתר יצרן

  • עוד באותו נושא:
  • אודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully