וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצדס C קופה בישראל

ירון אדרי

19.6.2011 / 14:55

כלמוביל יבואנית מרצדס החלה בשיווק גרסת הקופה ל-C קלאס. שלוש גרסאות מנוע, אבזור נדיב ומחיר של בין 335 לחצי מיליון שקלים

חברת כלמוביל יבואנית מרצדס לישראל החלה בשיווק ה-C קופה החדשה, ממשפחת ה-C קלאס. בשלב הראשון תשווק כלמוביל את דגמי הבנזין בלבד (שלוש גרסאות מנוע) המצויידים בטכנולוגיות ה-Blue Efficiency הידידותיות לסביבה. הקופה תשווק בגרסתה האוטומטית עם תיבת ה-'7G טרוניק פלוס' וכן תצוייד במנגנון העצור וסע האקולוגי המכבה את מנוע הרכב בעת עמידה. מחיר ה-C קופה יחל ב-335 אלף שקלים.

כאמור, ה-C קופה תשווק בישראל עם אופציה לשלושה מנועים. גרסת הבסיס אצלנו היא ה-180, לה מנוע בנפח 1.8 ל' המפיק 156 כ"ס ו-8.9 שניות ל-100 קמ"ש ומחירה יחל ב-335 אלף שקלים. נפח מנוע זהה יהיה בגרסת ה-250 שתציע 204 כ"ס ו-7.2 שניות ל-100 קמ"ש ומחירה יחל ב-400 אלף שקלים. גרסת ה-350 הבכירה מצויידת במנוע V6 בנפח 3.5 ל' בהספק של 306 כ"ס ו-6 שניות ל-100 קמ"ש ומחירה יחל בחצי מיליון שקלים.

כלמוביל מציינים כי רמת האבזור של הקופה נדיבה וכוללת בין השאר את הדור החדש של מערכות התקשורת והמולטימדיה הפנימיות (A2DP), הצגת תמונות במסך ובחלק ממערכות השמע גם גישה מלאה לאינטרנט, DVD ומיסרונים. בנוסף, גם אבזור הבטיחות כולל מפרט מתקדם עם מערכת קדם תאונה 'Pre Safe', מערכת 'Attention Assist' לשמירה על ערנות הנהג והתרעה על עייפות, מערכת תאורה חכמה (Intelligent Lightning System) הכוללת פנסי בי-קסנון אקטיביים העוקבים אחרי סיבוב ההגה, חמישה מצבי תאורה המתאימים עצמם לדרך ומערכת ה-Adaptive Highbeam Assist המפעילה אוטומטית אורות גבוהים כאשר אין רכב מלפנים ועוד.

מרצדס C קלאס קופה. אתר יצרן
מרצדס C קלאס קופה/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully