וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיכור ממהר עם עבר מפוקפק

ירון אדרי

26.6.2011 / 14:57

מעל 250 רישיונות נהיגה נשללו בסוף השבוע בפעילות אכיפה מוגברת של משטרת התנועה. בין הנהגים שיכורים, ממהרים ופסולי רישיון עם עבר תעבורתי עשיר

בהמשך למדיניות האכיפה החדשה של משטרת התנועה בסופי שבוע, גם בימים האחרונים תוגברה הפעילות תוך התמקדות בעבירות של נהיגה בשכרות, מהירות וביריונות כביש. לאחר שבשבועות האחרונים נשללו רישיונות הנהיגה של מאות נהגים, בסוף השבוע האחרון לבדו נפסלו למעלה מ-250 נהגים נוספים. בנוסף, מעל ל-150 כלי רכב הושבתו לתקופה של 30 ימים לפחות בגין חלק מעבירות התנועה המסוכנות.

באגף התנועה מציינים בפני וואלה! רכב חלק מעבירות התנועה אותן הם מכנים "מסכנות חיים" ותפיסתם של עשרות נהגים שיכורים, ממהרים או פסולי רישיון, בינהם נהגים עם עבר תעבורתי עשיר. כך למשל עצרה משטרת התנועה הארצית תל אביב על נתיבי איילון סמוך למחלף השלום, תושב רמלה בן 33 כשבגופו אלכוהול ברמה של יותר מפי 2 מהמותר (650 מיקרוגרם) בחוק. בדיקה במסוף המשטרתי גילתה כי נתפס נוהג שיכור לפני כשנתיים אולם טרם נשפט. בהתאם למדיניות ההחמרה, הנהג נשלח למעצר בית בן ארבעה ימים אחריהם יובא לשיפוט מהיר.

תושב דיר אל אסאד בן 25 נתפס על ידי משטרת התנועה הארצית זבולון ביום שישי כשהוא נוהג על כביש 4 סמוך לראש הנקרה כשבדמו אלכוהול ברמה של 625 מיקרוגרם. בדיקת מסוף העלתה כי בית המשפט בעכו פסל אותו מלנהוג עד תום ההליכים נגדו לאחר שנתפס לפני כחודשיים נוהג שיכור ברמה של פי ארבעה מהמותר - 1,170 מיקרוגרם. הנהג נכלא ויובא היום לשיפוט מהיר בגין נהיגה בשכרות ללא רישיון.

משטרת התנועה הארצית שפלה פרסה לאורך כביש 40 סמוך לגדרה מחסום לבדיקת שכרות. בדמו של נהג בן 23 שנעצר לבדיקה נמצא אלכוהול ברמה גבוהה מהמותר, וזה ניסה להימלט רגלית כשהוא מותיר בידי השוטרים את מסמכיו המזהים ורכבו. לבסוף נעצר הנהג והועבר להמשך טיפול בוחנים. משטרת התנועה הארצית שרון שביצעה בערב שישי אכיפת מהירות ושכרות בכביש החוף סמוך לאולגה ובית ינאי, תפסה תושב קלנסווה בן 25 כשבדמו אלכוהול ברמה של 880 מיקרוגרם, פי שלושה מהמותר. רישיונו ורכבו נלקחו ל-30 ימים בתום הליך שימוע שנערך לו במקום על ידי קצין תנועה.

סיירת האופנועים של משטרת התנועה הארצית דרום עצרה נהג בן 30 תושב הפזורה הבדווית לבדיקת רישיון שגרתית. כך נמצא כי רישיון הנהיגה שלו אינו בתוקף מזה שש שנים, לאחר שלא חודש בגין ריבוי עבירות תנועה ואי תשלום קנסות קודמים. בנוסף, נמצא כי רכבו הושבת בפברואר השנה לאחר שנתפס נוהג שיכור אולם לא הופקד כנדרש בחוק. הנהג זומן לשיפוט מהיר והרכב נגרר מהמקום היישר למגרש האחסנה לתקופה ממושכת בת 90 ימים. נהג נוסף תושב הפזורה הבדווית, בן 33, נתפס על כביש 25 במהירות של 140 קמ"ש במקום 90 קמ"ש המותרים. מבדיקה שנערכה נמצא כי הורשע בעבר שבע פעמים בגין עבירה דומה ורישיונו אף נשלל ממנו, אולם כל זה לא הרתיע אותו מלחזור עליה שוב. רישיונו נפסל במקום והוא שוב יובא בפני שופט.

בפעילות משטרת התנועה הארצית גליל על כביש 87 סמוך לקצרין נתפס נהג תושב הוד השרון בן 18 במהירות 182 קמ"ש בקטע בו מוגבלת הנסיעה ל-80 קמ"ש. להגנתו אמר הנהג כי לא הרגיש את המהירות והוסיף - "אל תפסלו לי את הרישיון כי זה יהרוס לי את חופשת הקיץ לפני הגיוס לצבא". רישיונו נפסל במקום לתקופה של חודש ימים בסיומה יידרש להתייצב בבית המשפט לתעבורה. נהג תושב נתניה בן 36 נתפס על ידי משטרת התנועה הארצית שרון על כביש החוף סמוך ליקום במהירות של 183 קמ"ש בקטע כביש המוגבל ל-90 קמ"ש. רישיונו נפסל לחודש ימים ובהמשך יזומן לדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully