וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם שואלים, מנהל חטיבת סקודה עונה

3.7.2011 / 8:32

וואלה! רכב מפגיש אתכם החודש עם קובי בלום, מנהל חטיבת סקודה בצ'מפיון מוטורס. אילו שאלות תרצו להציג בפניו?

איך מתמודדים עם התחרות מבית והדגמים המקבילים? האם מכוניות סקודה חייבות להיות זולות מאלה של פוקסווגן? מדוע החברה הצ'כית מתעקשת על ייצור דגמים חריגים כמו ייטי, רומסטר ואחרים? האם החברה תחזק את מעמדה בשוק ציי הרכב? האם נראה כאן שוב בקרוב גרסאות ספורטיביות? האם סקודה תציג בישראל מכונית חשמלית?שאלות כאלה ואחרות תוכלו אתם גולשי וואלה! רכב להפנות אל קובי בלום, מנהל חטיבת סקודה בצ'מפיון מוטורס שיתארח כאן.

קובי בלום הינו מנהל חטיבת סקודה בצ'מפיון מוטורס, יבואנית סקודה, פולקסווגן, Audi וסיאט בישראל. בלום בן 47 נשוי + 3, כיהן בעברו כמנהל המכירות של פיאט בסמל"ת, ומנהל במגזר העסקי בחברת סלקום. בעל תואר "בוגר בעסקים" (B.B) מטעם המכללה למנהל. את שירותו הצבאי כקצין עשה בלום בחיל חימוש והינו רס"ן במילואים. בחמש שנים האחרונות משמש כמנהל חטיבת סקודה בצ'מפיון מוטורס.

במסגרת המיזם שלנו, אנו מארחים כאן בוואלה! רכב אנשי מפתח בעולם הרכב כדי לענות על שאלותיכם המגוונות. את השאלות שלכם אתם מוזמנים להעביר אלינו דרך אפשרות ה"כתבו לנו" או דרך הקישור המצורף בתחתית הדף ואנו נדאג להפנותן אל האורח. את התשובות לשאלות הנבחרות אנו נפרסם כאן בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully