וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו סדרה 6 החדשה בישראל

ירון אדרי

7.7.2011 / 13:33

חברת קמור יבואנית ב.מ.וו השיקה בישראל את הדור החדש של סדרה 6, בינתיים רק בגרסת קבריולה. החל מ-845 אלף שקלים

חברת קמור יבואנית ב.מ.וו לישראל השיקה היום (חמישי) את הדור החדש לסדרה 6, בינתיים רק בגרסת מרכב קבריולה. מכונית היוקרה עם הגג הנפתח תוצע אצלנו בשני דגמים ועם תג מחיר התחלתי של 845 אלף שקלים לגרסת ה-640i ו-955 אלף שקלים ל-650i.

גרסת הבסיס לקבריולה ה-640i, מצויידת במנוע הטורבו-בנזין 3.0 ל' שישה צילנדרים המייצר 320 כ"ס אליו משודכת תיבת שמונה הילוכים. התאוצה ל-100 קמ"ש בגרסה זו אורכת 5.7 שניות והמהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש. גרסת ה-650i מצויידת במנוע ה-V8 טורבו-בנזין בנפח 4.4 ל' שמייצר 407 כ"ס. עם תיבת הילוכים זהה, מאיצה גרסה זו בתוך 5.5 שניות ל-100 קמ"ש וגם כאן מוגבל המהירות ל-250 קמ"ש.

סדרה 6 תגיע לישראל עם מפרט נדיב הכולל מושבי עור חשמליים, בקרת אקלים מפוצלת, תאורת קסנון, מערכות בידור ושמע מתקדמות ועוד. כמו כן, היא מצויידת בגרסה החדשה של מערכת ה-i-Drive. בצד הדינמי, לרשות הנהג עומדת מערכת לבחירה בין שלושה מצבי נהיגה: נורמלי, ספורט וספורט+. מפרט הבטיחות כולל את כל המערכות האלקטרוניות המוכרות מהחברה, מערך מצלמות היקפיות, ארבע כריות אויר, קשת התהפכות במשענות ראש אחוריות, משענות ראש קדמיות אקטיביות התראת סטייה מנתיב ועוד.

קמור הפחיתה לאחרונה את מחיריהם של מספר דגמים שעתידים להגיע אלינו בקרוב לאחר שחודשו על ידי היצרנית, בכלל זה גרסאות מנוע חדשות במרביתם. בחודשים הקרובים צפויה להגיע אלינו גם גרסת הקופה של סדרה 6 החדשה וכן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully