וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוטוס אוורה S מצטרפת למשטרת איטליה

ירןן אדרי

25.7.2011 / 8:41

יחידת השיטור של הצבא האיטלקי קיבלה שתי מכוניות לוטוס אוורה S עם 345 כ"ס. ונראה אתכם בורחים עכשיו לקרביניירי

תארו לכם שלצד ניידות הסקודה אוקטביה דיזל שבשירות משטרת ישראל היו עומדות כמה מכוניות על. סביר להניח שזה היה משנה לטובה את יחסם של עברייני התנועה לחוקים. אולי זו הסיבה מדוע אחת למספר חודשים אנו שומעים על מכונית ספורטיבית שמתגייסת לזרועות האכיפה של אחת המדינות באירופה כמו למשל לוטוס אוורה S שמקבלים ה'קרביניירי', יחידת השיטור הצבאית של איטליה. והיא לא היחידה כי למשטרה הלאומית של ארץ המגף יש גם למבורגיני גייארדו.

ה-S היא גרסתה הספורטיבית יותר של האוורה, מכונית הארבעה מושבים הראשונה של לוטוס. היא נחשפה בתערוכת פריס 2010 כשלרשותה מנוע V6 בנפח 3.5 ל' המפיק 345 כ"ס ב-7,000 סל"ד ו-40.8 קג"מ ב-4,500 סל"ד. נהיגה בה אינה פשוטה למי שרגיל להתנייד בפיאט פונטו או כל תוצרת איטלקית עממית אחרת ולכן הנסיעה בה תותר אך ורק לשוטרים שעברו הכשרת נהיגה מיוחדת במטה לוטוס בבריטניה.

שתי מכוניות תשרתנה בשנתיים הקרובות את כוחות השיטור המקומיים, אחת ברומא ואחת במילאנו. הן מצוידות בכל הדרוש לשוטרים כדי למלא את תפקידם על הצד הטוב ביותר בין אם מדובר בהכוונת התנועה בפיאצות או בהעברה מהירה של איברים להשתלה בין בתי חולים. בכך מצטרפים הקרביניירי למשטרה הלאומית שברשותה כאמור גייארדו וכן לזרועות אכיפה נוספים בעולם כמו משטרת בריטניה לה יש פרארי סקלייטי ומיצובישי לנסר איבו. אצלנו, משטרת התנועה ניסתה פעם כוחה עם קרייזלר קרוספייר וכיום כאמור בעיקר סקודה טורבו דיזל או אופנועי ב.מ.וו גלויים וסמויים.


עוד על לוטוס בוואלה! רכב

וואלה! רכב גם בפייסבוק

בואו לדבר על לוטוס בפורום וואלה! רכב

לוטוס אוורה S של המשטרה הצבאית האיטלקית. אתר יצרן
לוטוס אוורה S של המשטרה הצבאית האיטלקית/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • לוטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully