וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדילאק סוערת עם 1,000 כ"ס

משפר המכוניות המיומן ג'ון הנסי משחרר גרסה קרבית של קדילאק CTS-V קופה שתחבוט בישבנן של מכוניות על. כיצד? עם 1,000 כ"ס

כשיצרנית אקזוטית כמו בוגטי מייצרת מכונית שחמושה ב-1,000 כ"ס ויותר, אין בזה שום דבר חריג, לפחות בעשור האחרון. אבל כשסדנאות שיפורים אמריקניות מחוללות מהפכות בכלי רכב מן השורה, כמו קדילאק CTS קופה למשל, ועוד במהדורת ה-V הכוחנית, יש בהחלט עילה לבדוק לאן בדיוק מכוונים אותה וכמה כסף זה עומד לעלות לנו. אז הנה ג'ון הנסי, מקים סדנת פרפורמס טיונינג תחת שמו, מראה לנו מה אפשר לבצע בחסות הקופה האגרסיבית.

הקיט החדש של הנסי ימכר תחת הכותר V1000, עם רמז עבה לעדר הסוסים שממתין בקנה למי שמעיין בקטלוג החברה לפני הרכישה. קיט זה הוא למעשה סט מתוגבר לקיט הקודם שנמכר באפריל, שם צייד את קדילאק ב-600 כ"ס "בלבד". אלא שהפעם, מדובר בגרסת טרום ייצור שנמצאת בימים אלה בניסויי מסלול בארה"ב, במסגרת תחרויות שיפורים לקראת תערוכת SEMA שנערכת מידי שנה בלאס וגאס.

כבסיס הזנק, מנוע ה-V8 בחזית מסדרת ה-LS427 מצויד בנפח 7.0 ל' עם שני מגדשי טורבו ענקיים, והכיול הפנימי של היחידה החזקה מתוחכם יותר מכפי שתמצאו בסדנאות אמריקניות מתחרות. תוספות כמו ראשי צילינדרים מורחבים, מערכת הזרקת דלק משופרת, מצנן ביניים מוגדל, בקרי טורבו אלקטרוניים, סעפות יניקה ופליטה גדולות יותר ומערך ניהול מחשב שכויל מחדש הם המרכיבים העיקריים.

בחסות מאפיינים אלה, מפיקה המכונית כ-1,000 כ"ס ב-4,000 סל"ד ו-131.3 קג"מ ב-4,100 סל"ד. את המיאוץ ל-100 קמ"ש היא מסיימת ב-3.5 שניות, רבע מייל (400 מ') ב-10.9 שניות (מהירות של 212 קמ"ש) ומהירותה המרבית היא 370 קמ"ש. אמנם לא שברה את מחסום ה-400 קמ"ש של מכוניות העל, אך זה בהחלט מרשים ממכונית קופה אמריקנית כבדה. ואם אתם דואגים לכושר הדינמי והבלימה נספר כי מערכת המתלים הונמכה והוקשחה במעט, כוילה על ידי סגן הסדנה ונהג המירוצים ג'ון היינריסי, וכל סט הבילום שייך לחברת ברמבו, עם שמונה בוכנות לקאליפר מלפנים ושש בוכנות מאחור.

המחיר אגב לא ידוע בשלב זה, משום שהקיט החיצוני (קרבון ברובו) עדיין לא קיבל את המראה הסופי כפי שאתם למדים מהתמונות. מכל מקום, בהנחה שיש לכם CTS-V, גם הסדאן באה בחשבון, אולי תצליחו להיות אחד מתוך כמה שיצליחו להניח ידם על הקיט הזה, שרק 12 עותקים ממנו יגיעו לסוכנות המרכזית בארה"ב.

עוד סדנאות שיפורים בוואלה! רכב

אוהבים שיפורים במכוניות? בואו ספרו לנו על זה בדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully