וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברולט קורבט של גרמנים

ירון אדרי

9.8.2011 / 8:33

סדנת 'אנדורה קארס' הפכה שברולט קורבט אמריקנית למכונית כסאח כמו שגרמנים אוהבים. חילול קודש שמתאים לכל יום של חול

שברולט קורבט היא אייקון אמריקני לכל דבר, ואולי אחת המכוניות היחידות שכמהים לה גם באירופה שכידוע לא ממש חובבת את מה שחתום עליו הדוד סם. כבר ראינו גרסאות משופרות שלה, סדנאות שביססו מכוניות חדשות רק עליה ואפילו מעצבים שניבאו כיצד היא תיראה בעתיד, והנה כעת מגיעה אלינו מגרמניה עוד אחת שנחשפת כעת בתצורתה הסדרתית לאחר שלפני חודשיים פורסמו סקיצות ראשונות שלה. הכירו את אנדורה SC-1.

סדנת 'אנודרה קארס' (Endora Cars) מגיעה אלינו ממינכן, אחת הערים היותר מזוהות עם תעשיית הרכב הגרמנית (ב.מ.וו). בסדנה השתמשו בפלטפורמת קורבט ובמנועים שלה עליהם הלבישו את העיצוב שלדעתם הכי מתאים לה. אלא שנראה כי יותר ממחשבה עצמית, השקיעו יוצריה מאמץ לשלב סממני עיצוב קלאסיים וחדשים, מארה"ב ומאירופה, לכדי מוצר אחד הרמוני. התוצאה לטעמנו יפה, אבל אם כבר מתפרעים למה לא ללכת עד הסוף. בחברה בכל מקרה אומרים כי הם יתאימו אותה לטעמם של הרוכשים.

עיצוב יכול שיהיה קלאסי ויכול שלא, אולם במכונית אקסלוסיבית שכזו על טכנולוגיה אי אפשר לוותר. מתחת למכסה המנוע שוכנות אותן יחידות כוח של קורבט בתצורת V8 שתצענה שלוש גרסאות הספק. גרסת הבסיס אם ניתן לקרוא לה כך, כוללת יחידה בנפח 6.2 ל' המפיקה 437 כ"ס. מעליה תוצע יחידת ה-7.0 ל' שתפיק 512 כ"ס וגרסת העל ל-SC-1 תפיק 647 כ"ס בזכות מגדש על שישודך למנוע ה-6.2 ל'. תיבות שישה הילוכים ידניות או אוטומטיות תדאגנה להעביר את כל הכסאח הזה לציר האחורי.

אנדורה מספרת על כיול ספורטיבי מתאים למכונית שלה, כזה שיתאים לאופי אירופי יותר מאופי אמריקני. ביננו, זה אולי הדבר שהכי חסר לקורבט שהופכת למכונת השחזת פניות במאה אחוזים רק אחרי שמשנים לה משהו בגנים. עכשיו נמתין לראות האם האמריקנים ינקמו בגרמנים אם איזו גרסה משלהם למכוניות כמו מרצדס SLS AMG או אודי R8, אבל כמו שהם אוהבים.


שיפורים וסדנאות בוואלה! רכב

בואו לדבר על קורבט בפורום וואלה! רכב

ממשיכים לדבר על זה גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully