וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

LG תפתח מכוניות חשמליות עם GM

בעקבות ההצלחה של ענקית האלקטרוניקה במסגרת תכנון הסוללות עבור שברולט וולט, השתיים תחזקנה את שיתוף הפעולה לסדרת דגמים חשמליים נקיים

ג'נרל מוטורס וחברת האלקטרוניקה הדרום קוריאנית LG חתמו על הסכם מורחב לפיו תפתחנה השתיים מכוניות חשמליות בשנתיים הקרובות. הסכם זה מהדק את מערכת היחסים שנרקמה בין הצדדים בשנים האחרונות עת הופקדהLG על בחירת הסוללות ותאי האחסון עבור החשמלית למחצה שברולט וולט, ותאומתה אופל אמפרה. "הרבה פתרונות לתחבורה של מחר צריכים להיעשות במהירות. בתמורה לשיתוף פעולה עם ספקית הסוללות המתקדמת בעולם, יקבלו הלקוחות את המכוניות החסכוניות ביותר והנקיות בעולם".

ההצלחה הגדולה של שברולט וולט ואופל אמפרה, הייתה לקו המנחה בעקבותיו הוחלט להעמיק את החיבור בין שתי היצרניות. בחודשים הקרובים, צוותים של LG וקונצרן GM יחלו לעבוד על מערכות חשמליות קומפקטיות שתתאמנה למכוניות העתיד, עם דגש מיוחד על סוללות וטווח הנסועה הנסחט מהן. לא מכבר, ערכו השתיים הדגמה ראשונה באמצעות שברולט קרוז חשמלית הנמצאת בימים אלה בשלבי ניסוי. לפרקים, שולבה הקרוז החשמלית בוועידת ה-G20 שנערכה בסיאול כאות לחשיבות הפחתת זיהום האוויר וצמצום התלות הגלובלית בנפט.

ב-LG, חברת האלקטרוניקה השניה בגודלה בדרום קוריאה, רואים בהסכם זה פתח חשוב לעתיד האקולוגי בתעשיית הרכב. "זהו הסכם אסטרטגי עבור ג'נרל מוטורס ו-LG. ואנו תומכים ביעדי היצרן האמריקני להוביל את מהפכת החשמל בתחבורה הפרטית", כך ג'ונו צ'ו נשיא ומנכ"לLG העולמית.

לאחרונה הודיעה ממשלת ארה"ב על רפורמה כלכלית בענף, לפיה תופחת צריכת הדלק עד לממוצע של 23.2 ק"מ לליטר בכל כלי הרכב הנמכרים בשטחה עד שנת 2025. בג'נרל מוטורס ייקחו כאמור חלק פעיל בתכנית, אולם במקביל ימשיך קונצרן הרכב הגדול בעולם להתמקצע ולתכנן את מערכות החשמל למגזר הפרטי. יש להניח שחלקן תהיינה קטנות בהרבה מהוולט, כמו למשל ספארק שגם היא הוצגה לאחרונה בגרסה אקולוגית רעיונית.

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully