וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג מונית גידף נוסעת ויפצה אותה

ירון אדרי

19.9.2011 / 17:21

נהג מונית שהתנהג בגסות לנוסעת, כינה אותה חוצפנית ואמר לה "סתמי את הפה", חוייב בתשלום קנס ופיצויים בגובה אלפי שקלים

מקרה נוסף של גסות רוח מצד נהג מונית לנוסע זוכה לתגובת בית המשפט. שופט בית משפט השלום בנתניה שלמה (אטינגר) נחשון, גזר על נהג מונית מראש העין קנס בסך 4,000 שקלים וקנס על תנאי בסך 5,000 שקלים למשך שלוש שנים לאחר שזה התנהג בגסות כלפי נוסעת. כמו כן, פסק נחשון כי הנהג יפצה את הנוסעת ב-1,500 שקלים.

על פי כתב האישום, הנוסעת הזמינה מונית מתחנת מוניות בעיר פתח תקווה בכדי להגיע לבית החולים לאחר שנחבלה בידה. הנוסעת ניסתה לברר לאיזה בית חולים עדיף לה להגיע וצלצלה להתייעץ עם חברה, אולם נהג המונית קצר הרוח לא הסכים להמתין עד שתסיים את השיחה ודחק בה להכנס למונית. הנוסעת ביקשה כי ימתין, אולם בתגובה הרים הנהג קולו וגער בה כי היא "לא המנהלת שלו ולא בעלת הבית של המונית".

גסותו של הנהג המשיכה גם לאחר שהיו בדרכם. במהלך הנסיעה העירה הנוסעת לנהג ואמרה כי "אדם שעובד בשירות לקוחות מצופה ממנו להתנהגות מנומסת יותר". בתגובה צעק עליה נהג המונית "חוצפנית, מה את חושבת את עצמך, אני אזרוק אותך מהרכב, תסתמי את הפה, שבי בשקט". כשהמונית נעצרה ברמזור אדום, הנוסעת ירדה ממנה ונסעה לביה"ח ברכב של חברים שהמתינו לה. בהמשך, היא הגישה תלונה למפקח על התעבורה במשרד התחבורה בעקבותיה הוחלט להגיש תביעה לבית משפט כנגד נהג המונית.

בחודשים האחרונים נפסקו עונשים דומים על מספר נהגי מוניות. בחודש יולי פסל בית משפט השלום בראשון לציון ל-11 חודשים רישיון נהיגה של נהג שהפקיע מחיר בהסעת תייר מתל אביב לרחובות. לאחרונה חוייבו שני נהגי מוניות בשני מקרים שונים לפצות נוסעים עיוורים. במקרה אחד שאירע באשדוד כינה הנהג נוסעת "מפגרת ומטומטמת" ובמקרה השני שאירע בירושלים סירב נהג אחר להסיע זוג עיוורים מלווים בכלב נחייה. בשני המקרים חוייבו הנהגים בקנס של 4,000 שקלים ובהתחייבות של אלפי שקלים למניעת הישנות המקרה בעתיד.


חדשות וואלה! רכב

וואלה! רכב אצלכם גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully