וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה הפחידה יונדאי את מנכ"ל פולקסווגן?

ירון אדרי

27.9.2011 / 13:29

מנכ"ל פולקסווגן מרטין ווינטרקורן נתפס בוחן מקרוב את יונדאי i30 החדשה במהלך תערוכת פרנקפורט. מה מפחיד כל כך את הגרמנים?

«iframe width="470" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/YpPNVSQmR5c" frameborder="0" allowfullscreen»«/iframe»

תערוכות רכב הן הזדמנות פז עבור יצרניות רכב להציג לראווה את דגמיהן החדשים, אך גם הזדמנות עבורן לבצע "ריגול תעשייתי" אחר דגמים מתחרים שעתידים להגיע לשוק בקרוב. ואולי יהיה לכם קצת קשה להאמין, אבל מי שנתפס בוחן בדאגה מכונית מתחרה במהלך תערוכת פרנקפורט הוא מנכ"ל קונצרן פולקסווגן ד"ר מרטין ווינטרקורן שנראה קצת מאויים ממקבילת הגולף, יונדאי i30 החדשה. מה הצליחו לעשות הקוריאנים שהגרמנים לא?

ווינטרקורן כמו כל גרמני פדאנט, בחן מקרוב כמעט כל פרט וחלק בקומפקטית החדשה של יונדאי שתושק בחודשים הקרובים בשוק האירופי כמתחרה ישירה לגולף. חמוש בסוללת יועציו הוא בדק את הדלתות, הפלסטיקים והאבזור ואפילו שלף מטר כדי למדוד כמה קורה A פוגמת בשדה הראייה של הנהג. והוא לא ביקש מאנשיו לעשות זאת, אלא רצה לראות במו עיניו.

אלא שמה שהכי פגע בכבודו של הד"ר הוא מנגנון הנעילה של בסיס ההגה. פתיחת וסגירת זרוע הנעילה נעשית בצורה שקטה לחלוטין או לדבריו, "אין קלאנג". מייד כשגילה זאת קרא אליו את אחד היועצים וביקש לדעת "איך ב.מ.וו, איך אנחנו, לא הצלחנו לעשות את זה והם כן?!". התשובה שנשלפה היא כי יש לפולקסווגן פתרון, אך הוא יקר ולכן לא מיושם.

יונדאי כידוע, יחד עם קיה שבבעלותה, נמצאת בהליך צמיחה מטאורי שמאיים על כל יצרניות הרכב הגדולות בעולם. העובדה כי מנכ"ל פולקסווגן בעצמו נראה מופתע אפילו ממנגנון זניח לכאורה, מלמדת עד כמה התקדמה תעשיית הרכב הקוריאנית ובתחומים מסויימים היא מקדימה את אירופה. התחזקות של יונדאי על חשבון פולקסווגן לבטח תגרום לווינטרקורן להוציא עוד כלי עבודה מהכיס, הפעם גיליוטינה כדי לערוף ראשי בכירים בקונצרן שלו.


חדשות וואלה! רכב

כנסו לפורום הרכב של וואלה!

בואו להיות חברים שלנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully