וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: קדילאק CTS-V קופה

מכונית הקופה השרירית של קדילאק הגיעה לישראל מצוידת במנוע בנזין שמפיק 556 כ"ס, ותג מחיר שמתחיל ב-550 אלף שקלים

יבואנית מותג קדילאק לישראל UMI מודיעה על התחלת שיווקה של מכונית הקופה קדילאק CTS-V. מדובר בגרסת ביצועים תחרותית ואגרסיבית, שתמוצב מעל המהדורה הבסיסית לקופה המעוצבת שנבחנה במדור השנה. למי שלא מסוגל להתאפק, עומדת כעת האמריקנית באולם התצוגה המרכזי של קדילאק בהרצליה פיתוח, להתרשמות ראשונית.

בדיוק כמו גרסת הסדאן, מוזנת הקופה החדשה על ידי אותה חטיבת כוח בהגדשת-על שנשלפה מהקורבט. היא מפיקה מנפח של 5.0 ל' שמונה צילינדרים כ-556 כ"ס ו-76.3 קג"מ, כאשר החיבור הוא לתיבה ידנית לה ששה הילוכים. הביצועים הרשמיים של היצרן מדווחים על תאוצה ל-100 קמ"ש בפחות מ-4 שניות ומהירות מרבית של 320 קמ"ש. על הבלימה מופקד סט מקצועי של ברמבו וצמיגים תוצרת מישלן (פיילוט ספורט PS2), בעוד מערכת מתלים מתוחכמת תשכך את הסלילה הישראלית מחד, ותענה לדרישות הנהגים הדינאמים מאידך.

לקופה יש בסיס גלגלים זהה לגרסת הסדאן, אולם היא נמוכה וקצרה ממנה בכחצי סנטימטר. חיצונית נבדלת מהדורת 2012 מהגרסה הקודמת במערכת בליינד-ספוט (ניטור שטחים מתים) ותוספת של שני גוונים לגופה החיצוני: שחור יהלום וכחול מטאלי. בתא הנוסעים כמעט ואין שינויים, אך עדיין זו אחת הקבינות המפוארות במותג. בנמצא מושבי ספורט של רקארו (8 כיוונים), מערכת שמע עם 10 רמקולים (דיסק קשיח 40 ג'יגה) וכניסות USB. עוד ברשימה בלו-טות' מובנה, מערכת ראייה לאחור, תאורת אמביינט וגג-שמש. מחירה יעמוד בישראל על 550 אלף שקלים.

לצפייה בסרטון עם ביצועי הקדילאק CTS-V הכנסו לפייסבוק שלנו

עוד חדשות בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • קדילאק
  • umi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully