וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: מכונית הסאלון החסכונית בעולם

יגואר XF המחודשת נחתה בישראל מצוידת במנוע טורבו-דיזל 2.2 ל', עם 190 כ"ס וצריכת דלק של 20 ק"מ לליטר. המחיר, החל מ-389 אלף שקלים

קו דגמי יגואר בישראל התחדש לאחרונה עם מספר גרסאות מהוקצעות וחדשות, ביניהן כאמור המכונה התחרותית XKR-S. אבל לצד מכוניות נדירות וחזקות, מתייצבת מהדורה חדשה ושימושית של מכונית הסאלון יגואר XF, כשגולת הכותרת מנוע טורבו-דיזל 2.2 ל,' שהוכרז לאחד המנועים החסכוניים בעולם, על פי תחרות לטווח ארוך שנערכה בבריטניה בקיץ, וגם בארה"ב. בסיכום תוצאות התחרות באנגליה, ה-XF נסעה למרחק של 1,316 ק"מ על מכל דלק אחד, או 20 ק"מ לליטר בממוצע. אז עד שתגיע מרצדס E קלאס היברידית, יגואר היא המלכה.

ל-XF דיזל מנוע בנפח 2.2 ל' טורבו-דיזל, משודך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית חדשה. התפוקה המרבית מהמנוע עומדת על 190 כ"ס ב-3,500 סל"ד ו-45.9 קג"מ מ-2,100 סל"ד, כאשר את התאוצה ל-100 קמ"ש היא מסיימת ב-8.1 שניות ועד מהירות מרבית של 225 קמ"ש, בהגבלה אלקטרונית. גם נתון פליטת דו תחמוצת הפחמן שלה הינו מהנמוכים בסגמנט ובכלל בענף, עם 149 גק"מ. לשם השוואה, מכונית סופר-מיני ממוצעת פולטת כ-120 גק"מ.

התמסורת האוטומטית ב-XF משלבת כמה פונקציות חדשות, פרט לשיפור שיושם בניהול ההילוכים. לרשות הנהג עומדים שלושה בוררי נהיגה מתוך ה- Jaguar Drive Selector, וה- Jaguar Drive Control, המווסת את פעולת המנוע, ההיגוי והמתלים על פי פקודות מערכת הפיקוד של המחשב. בקרת יציבות ובלימה הן חלק אינטגרלי בחבילות, כמו גם הנעה ללא מפתח.

את ה-XF דיזל, ניתן לרכוש בישראל בשתי רמות גימור: לאקצ'רי ופרמיום. הסט הבסיסי, בעלות של 389 אלף שקלים, כולל כסטנדרט בקרת אקלים מפוצלת, קישורית טלפון Bluetooth V2.0, מושבי עור Soft Grain בעלי 10 מצבים לנהג ו-6 לנוסע קדמי ו-2 זכרונות לנהג (מושב/הגה/מראות), ומערכת שמע לה10 רמקולים. עוד תוספות מבחוץ הן חישוקי 17 אינטש, מצלמת רוורס, חיישני חנייה ופנסי קסנון. גרסת הפרמיום מוסיפה בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת בטיחותית להפחתת נזק במקרה התנגשות בהולכי-רגל בחזית, חישוקי 18 אינטש ועוד. מחירה בישראל, 439 אלף שקלים.

עוד חדשות בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully