וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאזדה 3 החדשה: 12.3 ק"מ לליטר

מאזדה הפיצה את נתוני צריכת הדלק הרשמיים של מנוע רכב הפנאי מאזדה CX-5, המיועד להגיע לישראל בעוד חודשיים, וישרת גם את מאזדה 3 החדשה

מאזדה הטילה ערפול ממוקד אודות נתוני צריכת הדלק של מנועי הסקיי שלה. אבל לאחר הרבה רמיזות ובכורות בתערוכות רכב עולמיות היא מאשרת מספר נתונים חשובים, כשגולת הכותרת צריכת הדלק של צי המכוניות המתחדש שלה.


הראשון שבהם, רכב הפנאי החדש של מאזדה - הקרוסאובר הקומפקטי CX-5, ילגום בנסיעה משולבת ליטר בנזין בכל 12.3 ק"מ, כך על פי פרסומים רשמיים של היצרנית היפנית במסגרת תערוכת דטרויט. מאזדה סירבה עד עתה לנפק מידע מלא מלא אודותיו, אולם עם התקרבות תערוכת הרכב בז'נבה הנקשרת להטמעתו באירופה, היא מפרסמת את הנתון בעל החשיבות הגבוהה ביותר לפלג העממי.


הנתון המוצהר הוא 6.72 ל' ל-100 ק"מ בנסיעה בכביש מהיר (14.9 ק"מ לליטר), וכ-12.3 ק"מ לליטר בנסיעה ממוצעת במהירות משתנה. בעיר, ילגום ה-CX-5 כ-11 ק"מ לליטר. במאזדה טוענים שטכנולוגיית ה-'סקייאקטיב G' הקומפקטית בה מצויד הקרוסאובר, אף תביא לירידה משמעותית בפליטת דו-תחמוצת הפחמן, כך שגם מול רשויות הערים וארגוני איכות הסביבה, הוא לא ייחשב ככלי-רכב מטנף במיוחד.


ל-CX-5 מנוע משותף למאזדה 3 הבאה, בנפח 2.0 ל' ארבעה צילינדרים, מצויד ביחס דחיסה גבוה במיוחד (13:1) המנפק 155 כ"ס ב-6,000 סל"ד, ו-20 קג"מ מ-3,950 סל"ד. המנוע משודך לתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית עם ששה יחסי העברה, ואל מערכת הנעה כפולה אופציונאלית מלבד קדמית. המשקל של הרכב נאמד בפחות מ-1.46 טון (בין הרזים בקבוצה). יש לציין שמאזדה פיתחה גם מנגנון KERS עצמאי, האוגר אנרגיה לשימוש חוזר מבלימה, ויעשה את דרכו ל-6 הבאה.


במאזדה יחלו למכור את הדגם לקראת האביב, בסמוך לתערוכת הרכב באירופה. מיבואנית מאזדה לישראל דלק מוטורס, נמסר לוואלה! רכב כי מאזדה CX-5 יגיע לישראל בחודש מרץ הקרוב, וכי מחירו טרם נקבע. מאזדה 3 החדשה, עדיין בתהליכי הבשלה.

עוד הרבה על מאזדה בוואלה! רכב

כנסו לדף הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully