וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסאן מציגה: נוט חדשה

ניסאן נוט הזדקנה בכבוד לאורך שנים. כעת החברה תחשוף בתערוכת ז'נבה יורשת למשפחתית הקומפקטית, בדמות קונספט מודרני שמרענן את פניה

ניסאן נוט מיוצרת מזה 8 שנים, ללא מהפכות או מתיחות בעיצוב החיצוני. למעשה, אפשר לטעון שהיא לבדה שומרת על קווי דמיון שנכחדו ונגרסו בעידן ניסאן פרימרה. ואולם כעת, בצילה של ניסאן ג'וק בעלת העיצוב העתידני, אין כנראה מנוס מלהתחבר אל לשון המעצבים ולהציג יורשת למכונית משפחתית חשובה בדמות קונספט חדש. הכירו את הניסאן INVITATION.

כנגזר משמה של מכונית הקונספט, ניסאן בהחלט "מזמינה" אתכם להתרשם משפת עיצוב מפתה. הדור השני של הנוט - שיוצג על פי החברה לקראת 2013, ישלב אלמנטים שנלקחו הן מהג'וק והן מהנוט הקודמת. המבנה הקופסתי נותר דומה לדור הראשון - כולל אותם בתי תאורה ארוכים בדלת תא המטען, אך כל השבכה הקדמית, הפגושים ויחידות התאורה המלוכסנות, יעניקו לנוט הבאה הופעה חיצונית מצודדת ונאה, על פני סתם קוביה משעממת. ישנן אפילו רמיזות לניסאן 370Z.

האיניוטיישן קונספט לא משקפת עד כמה צמחה הנוט לעומת החלוצה מ-2004. המידות סביר שתהיינה דומות, ובניסאן אף מספרים על שורה שניה מתקפלו לרצפה שטוחה להעמקת חלל האחסון, בדיוק כמו בנוט היוצאת. בתא הנוסעים, אל תצפו להתמזג במושבי ספורט או למשש את כל השכלולים כפי שהם בתמונות, שהרי בכל זאת מדובר במכונית ראווה. על אף זאת, בניסאן מבטיחים שחלק ניכר מהתכונות תגענה למכונית הסדרתית, בלי להתחשבן על מרווח ועיצוב. "מרחבי פנים נדיבים מאוד באריזה קומפקטית וייחודית", כך אחד מבכיריה.

לנוט החדשה מנועים שינועו בין דיזל קומפקטי (1.4 ל') למנועי שלושה צילינדרים טורבו (100 כ"ס) שנלקחו ישירות מהמיקרה. אופציות אלה פחות רלוונטיות לכאן, להבדיל מנועי 1.6 ל' ו-1.5 ל' שימלאו את תפקידם כמנהג החברה בשנים האחרונות. כך או כך, הנוט סוף סוף מקבלת את הטיפול שראוי לה אחרי כל-כך הרבה שנים. רק נקווה שהמעבר מדגם רעיוני למציאותי לא ייעשה תוך פשרות קיצוניות.

עוד הרבה על ניסאן בוואלה! רכב

כנסו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully