וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייתם קונים יונדאי i35 קופה?

יונדאי i35 מוסיפה לשורותיה את גרסת הקופה האמריקנית המסורתית בעיצוב אטרקטיבי. רק אל תצפו לראותה נודדת לישראל

למכוניות קופה משפחתיות יש נתח שוק רחב בארה"ב. הונדה סיוויק קופה למשל היא מבוקשת באמריקה, אבל כן גרסאות דומות לה כמכוניות עממיות מתחרות, כמו יונדאי אלנטרה קופה (i35 בישראל), מצליחות להתברג בקרב שכבת אוכלוסיה צעירה, שמוכנה לוותר על זוג דלתות במטרה להתחבר לרוח אופנתית בטווח הגילאים הרלוונטי לה. אז הנה לפניכם מה שיצא מהתנור הקוריאני אחרי שחתכו לאלנטרה שתי דלתות. מה דעתכם?

ההבדלים בין גרסת הסדאן לקופה הם קטנים, אבל מצליחים להביא לידי ביטוי את הקווים שיונדאי מאיירת, מאז שבישרה על שפת העיצוב 'פיסול זורם' לפני קרוב ל-4 שנים. כמקובל בגרסאות קופה מצועצעות, החישוקים שלה קצת יותר גדולים ומעוצבים, כמו גם הלוגואים הבלעדיים על העכוז שמסמלים את היותה "קופה".

בארה"ב, תמכר האלנטרה קופה בשתי רמות גימור, עם תוספות שמתחילות במושבי עור, מערכת בידור הכוללת צג מוגדל ל-7 אינטשים, וכלה בערכת הגנה עם שש כריות אוויר, בקרת יציבות ובלימה, כפתור הנעה וממשק בלו-טות' סטנדרטי. גם כניסות USB ושקעים לאייפון מגיעים בחבילה, כמו גם מערכת נייוט ומצלמת ראיה לאחור.

לאלנטרה קופה מנוע 1.8 ל' עם 150 כ"ס בשידוך לתיבה אוטומטית עם ששה הילוכים (אופציה לידנית). לא מדובר כאן בחורכת אספלט, אלא בביצועים סולידיים שמקבילים לגרסת הסדאן; את המיאוץ ל-100 קמ"ש היא מסיימת לאחר 11 שניות לערך ועד מהירות מרבית של 200 קמ"ש. בתחנת הדלק היא תחזיר בממוצע כ-16 ק"מ לליטר.

המחירים לאלנטרה קופה טרם פורסמו בארה"ב. לישראל אין עניין כרגע בגרסאות אלה כאמור, וכאן אנו מסתפקים במהדורות קופה משפחתיות כמו הולוסטר. ובכל זאת, במידה והייתה מוצעת כאן במחיר הוגן, הייתם רוכשים אותה?

  • עוד באותו נושא:
  • יונדאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully