וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התשובה של קיה לב.מ.וו

המותג הקוריאני ממשיך להפתיע ולחדד כוונות, וחושף איורים ראשונים למכונית דגל מפוארת, בעלת הנעה אחורית ושאיפות להתחרות במיטב אירופה

מי שחשב שקיה תשב בחיבוק ידיים ותניח לחברה האם יונדאי לקצור את כל המחמאות, זוכה בחודשים האחרונים לסדרה ארוכה של הוכחות אודות יכולותיה. ממש ימים אחרי שהציגה הוט-האץ' לוהטת בדמותה של הטרקסטר קונספט (250 כ"ס להזכירכם), המותג הדרום קוריאני משחרר כעת שלושה איורים למכונית פרמיום חדשה שאולי תוצג לראשונה בתערוכת הרכב בז'נבה. שם רשמי טרם נבחר עבורה, למעט קידוד גנרי שיוודע בינתיים כ-KH.

גולת הכותרת ב-KH החדשה, היא היותה המכונית הראשונה של קיה שתצויד בהנעה אחורית. הרעיון מאחרי ספינת הדגל לדברי החברה, ממזג בין הדור הבא של לשון המעצבים (פיטר שרייר), לבין טכנולוגיות בידור והנעה שתצמצמנה את הפערים בינה לבין מערב אירופה, וכן תעניק לה יותר משקל בשווקי המזרח ובמיוחד בסין, שם כרתו כאמור ברית עם מכוניות להן בסיס גלגלים ארוך.

מהעיצוב החיצוני ניתן ללמוד שהיא אינה תאומת יונדאי אקוס למשל, אלא צועדת בכוון החטיבות הגרמניות והבריטיות. בחזיתה ישנה רמיזה ברורה כלפי ב.מ.וו כפי שניכר מהכליות הכאילו כפולות, בתי התאורה גם הם דומים לבווארית, בדפנותיה רמיזות ליגואר XF ובחלק האחורי עיבוד "מפואר" לקיה פורטה. על הפרופיל אומרים המעצבים כי משווה לה מראה "פשוט, נועז, זורם, ייחודי וקלאסי".

מנכ"ל השיווק של קיה, סון לי, אומר כי מדובר בצעד אסטרטגי חשוב לקיה וספינת הדגל החדשה תפתח בפניהם פלחים נוספים. "היא מדגישה את היכולות שלנו במגוון תחומים. למרות שאין לנו מועד השקה רשמי, היא תעמוד בחוד החנית של המותג בכל השלוחות של קיה ברחבי העולם".

גדי שניידר - מנהל הפיתוח העסקי של טלקאר, יבואנית קיה, מסר כי: "בשלב זה מדובר בשרטוט ראשוני של דגם שיושק לשוק הקוריאני בחצי הראשון של השנה הנוכחית. לכשהדגם יוצא בתקינה מתאימה לשיווק בישראל נשקול לייבאו, כפי שאנו נוהגים לעשות עם כל דגם חדש של קיה".

עוד הרבה על קיה בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully