וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב נדחתה השקת אלפא רומיאו ג'ולייה

אלפא רומיאו שוב מעכבת את השקת אלפא רומיאו ג'ולייה החדשה, מחליפת ה-159, בשל בעיות תיאום בטכנולוגיה. יו"ר פיאט:"אין מנוע מתאים ל-DNA של המותג"

אכזבה לקהילת אלפא-רומיאו. יורשת אלפא רומיאו 159, אלפא ג'ולייה החדשה, לא תחנך רשמית לפני שנת 2014, כך עולה מדברים שמסר יו"ר פיאט-קרייזלר סרג'יו מרצ'יונה במסיבת עיתונאים שנערכה בתערוכת ז'נבה. משמעות הדבר היא שה-159, על אף שמכסת הייצור שלה פוחתת בשנים האחרונות לקראת הפסקה, לצד הביקוש הגווע, תמשיך לפחות עוד שנתיים כגרסת הסדאן ספורט של האיטלקים, מול ב.מ.וו סדרה 3, שהתחדשה כאמור אשתקד.

במסגרת התערוכה בשוויץ פירט מרצ'יונה, אם כי בקצרה, את הסיבות בגינן נדחתה השקתה של הג'ולייה המודרנית. "נתקלנו בבעיה עם האריכטקטורה של הדגם. דחיית ייצור הג'וליה נובעת כרגע מהיעדרן של יחידות הנעה אשר תואמות את הקוד הטכנולוגי, ה-DNA, של המותג האיטלקי וכן את התדמית בעיני מעריציה". זוהי הפעם השלישית שאלפא רומיאו נאלצת לקבל בהבנה את דחיית הג'וליה בשנתיים האחרונות, לאחר שבחצי השנה האחרונה היא גם ביטלה את כניסתה המחודשת לארה"ב בשל בעיות שיווק של הסוכנויות.

מר'ציונה כבר הואשם השנה שניתב כספים כדי לשקם את קרייזלר על חשבונן של פיאט ואלפא-רומיאו. אולם מה שאינו ברור הוא, שלמרות ריבוי המותגים, הדגמים, והטכנולוגיות, לא הצליחו המהנדסים לחבר קומבינציה אחת הולמת שתוכל לשרת את הג'ולייה החדשה. בשלב זה, למעט המיטו והג'ולייטה, אלפא רומיאו עתידה לחדש את קו הדגמים רק עם ה-4C הספורטיבית מתישהו בשנה וחצי הקרובה, כך שפלח הסדאן ספורט יישען בינתיים על 159 המזדקנת (טובה ומוכשרת ככל שהיא).

אלפא רומיאו ג'ולייטה אוטומטית במבחן

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully