וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן מתכננת ג'טה CC

בשאיפה להפוך ליצרן הרכב הגדול בעולם פולקסווגן תחזק את ההיצע העממי עם גרסה ספורטיבית לג'טה בדמותה של אחות קטנה לפאסאט CC. "פוטנציאל לרווח בפלח חדש"

חטיבת פולקסווגן ממשיכה לסחוט את הטכנולוגיות החדישות בחברה כדי לפתח דגמים נוספים. על פי דיווחים של כלי-התקשורת בגרמניה, הקונצרן הגרמני עתיד לתכנן גרסת CC המבוססת על הג'טה סדאן, כחלק מתגבור האסטרטגיה בצפון אמריקה ומדינות המזרח הרחוק, ביניהן סין. לדברי החברה, הדגם יפנה לקהל צעיר יותר, ולא בהכרח יענוד תג מחיר גבוה בהרבה ממהדורת המשפחה.

הג'טה CC, או בשמה הלא רשמי "קופה 4 דלתות", תמוצב ישירות תחת הפאסאט CC המחודשת (גרסה חדשה בעוד שלוש שנים). היא תשאל חלק ממאפייניה הצורניים מגרסת ה-NCC שהוצגה לפני כשנתיים בדטרויט, ותבוסס טכנולוגית על מכללים של החיפושית החדשה והקומפקטית גולף דור שבע. "המחקרים שלנו מראים כי ישנו ביקוש לג'טה ספורטיבית ומסוגננת. ממשובים שאספנו, לקוחות חפצים בכלי-רכב כמו ה-CC עם ארבע דלתות וחזות מושכת", כך מחלקת השיווק של פולקסווגן ארה"ב.

לא היה צריך לגייס כוח שכנוע רב כדי לקדם את פרויקט ה-CC במסדרונות החברה. כמו כל דגמי פולקסווגן החדשים וחטיבות הליבה, פולקסווגן ג'טה CC תשען על פלטפורמת ה-MQB המודולארית, המאפשרת שימוש בתבנית אחת למספר רב של דגמים ובגדלים מגוונים. מכל מקום, המכונית תורכב במפעל במקסיקו ותצא לאור לקראת שנת 2015, יחד עם ה-CC המפוארת שאתם מכירים.

עוד בענייני פולקסווגן, נספר לכם שלאחרונה הוכפל שכרו של המנכ"ל מרטין ווינטרקון, יחד עם עוד כמה חברי הנהלה, וזה ישתכר השנה כ-17.5 מיליון יורו. בקונצרן מוקירים את תרומתו של האיש לאחר שרווחי החברה הגיעו לשיאם בשנה הקודמת.

עוד הרבה על פולקסווגן בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully