וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופל אינסגיניה מתחברת לצד הפראי

אופל אינסגיניה OPC היא מכונית עם פוטנציאל רחב לשדרוגים. אז סדנת MR קאר דיזיין העניקה לה מנוע משופר עם כמעט 400 כ"ס, ומראה דרמטי שמגלח כבישים

הרבה נהגים חושבים על אופל כמכונית לגיל הזהב (האשמה כך נראה, נופלת דווקא על האומגה). אבל אם תסקרו את סדרת המכוניות הנוכחיות של אופל, ברוחה המודרנית, תגלו כמה הברקות חמות תחת סדרת ה-OPC, ראשי תיבות ל'אופל פרפורמנס סנטר'.

אחת מהן היא הקומפקטית והקטנה קורסה OPC, ולצידה המשפחתית "מנהלים" הספורטיבית והמשחרת לטרף, אופל אינסיגניה OPC, עם 325 כ"ס בקנה, לא פחות. עכשיו איפוא נשאלת השאלה, האם אפשר לעשות אותה טובה עוד יותר, במחיר הוגן?

את התשובה מספקת כעת סדנת 'MR קארד דיזיין', שתפרה לה חבילה בעלות לא גבוהה – 2,500 יורו בלבד (כ-12,500 שקלים). לפי פרסומיה, היא עסקה בעשר השנים האחרונות בהיצע גדול של המותג הגרמני, כמו למשל גרסת קצה לאופל וקטרה הזקנה, ואפילו זפירה (מיניוואן) משופרת ל-250 כ"ס. כך שהאינסיגינה OPC נחתה בידיים מיומנות.

בגרסת המפעל, המנוע של האינסגינה OPC מייצר 325 כ"ס מיחידת ה-2.8 ל'. נתון המומנט עומד על 44.4 קג"מ ב-5,250 סל"ד והתאוצה ל-100 קמ"ש אורכת (יצרן) 6.3 שניות, ועד מהירות מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש. MR הצליחה להעלות את התפוקה ל-382 כ"ס ולחזק את המומנט ל-46.3 קג"מ. היא שדכה למכונית מערכת מתלים קשיחה יותר, והשיגה על המסלול נתונים עדיפים על פני המכונית הסדרתית. לדבריה, מערכת ההנעה הכפולה מתמודדת טוב יותר על כיול מתכוונן של מתלי G-רייד הגרמנים. ואולם ההאצה ל-100 קמ"ש, קוזזה רק בכמה מאיות בודדות.

וויזואלית, אפשר לתאם לה מלתחה שונה מזו שמוצגת בתמונות. MR מציעה שורה ארוכה של תוספות חיצוניות ופנימיות לפי טעמו של הלקוח ולכן, היא ממש לא חייבת לבוא בגוון הכחלחל הזה. אנחנו, עדיין מעדיפים את ה-OPC המקורית, בייחוד על האספלט הישראלי המשובש שיכול לכסח לה את הפגוש בקלות.


עוד הרבה סדנאות שיפורים בוואלה! רכב

הצטרפו לקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • אופל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully