וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסאן: החשמלית צונחת במכירות

ניסאן מודה באופן גלוי כי לא הצליחה לעמוד ביעדי המכירות ולמסור 20 אלף עותקים מהליף החשמלית, והסתפקה רק ברבע מכך. "אנחנו מאוכזבים. לא ציפינו שכך יהיה"

עוד מכה לחזון החשמלי? ניסאן, יצרנית המכונית החשמלית האקולוגית ליף, הודיעה השבוע כי למרות כל התחזיות האופטימיות והצהרותיה המוקדמות, לא תצליח למכור 20 אלף עותקים של המשפחתית הנטענת שלה עד סוף השנה. על פי דיווחים של 'יו אס איי טודי' היקף המסירות בתשעה חודשים עומד על רבע מהכמות בלבד.

שנת 2011 דווקא הייתה טובה ורווחית עבור הליף וניסאן, ועל כן הוחלט להעלות את תחזית המכירות לשנת 2012 ל-20 אלף. עם זאת, כבר בינואר הורגשה האטה דרמטית בקרב היצרנית, ועם תחילת חודש אוקטובר ניסאן מפרסמת שהמכירות צנחו בשיעור של 28 אחוזים, משמע כ-5,200 כלי-רכב.

מנהל הפרויקטים בניסאן אנדי פאלמר, אומר שזו בשורה מצערת לניסאן וכי הוא מקווה שהמכירות תתאוששנה בהקדם אך שומר על זהירות. "אנחנו בהחלט מאוכזבים. הביקוש הרבה יותר נמוך מכפי שחשבנו מלכתחילה". עוד הוא מוסיף כי גם נוכח ההחלשות החברה עדיין נערכת להכפיל את מכירות המכונית החשמלית, אולם לא ציין מהי מסגרת הזמן לכך.

המתחרה הישירה שלה, שברולט וולט, אמנם מצליחה הרבה יותר – ואף רשמה שיא מכירות בספטמבר עם 2,851 כלי-רכב חדשים על הכביש (עלייה של 300 אחוזים). אלא שנתונים אלה גם הם עדיין רחוקים מהתחזית השנתית שעומדת על 45 אלף מאחר ועד לנקודה זו, הסתכמו מכירות וולט בכ-17 אלף עותקים.

עוד הרבה על ניסאן בוואלה! רכב
פורום הרכב הגדול בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • ניסאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully