וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובארו BRZ מעלה הילוך

סובארו תשתיל בחזיתה של הקופה הספורטיבית את מנוע ה-WRX הבא עם תפוקה מוגברת ל-280 כ"ס. אולי תצא לכבישים כבר בסוף השנה הבאה

האם סובארו BRZ תקבל טורבו בשנה הבאה? לפי דיווחים של מגזין הרכב האמריקני 'קאר אנד דרייבר', מנהלי הפיתוח של היצרנית היפנית יתקינו בקרבייה של הקופה החדשה מנוע בוקסר טורבו משופר שישרת במקביל את סובארו אימפרזה WRX החדשה. האם כאן תסתיימנה הביקורות על חולשת המנוע (200 כ"ס) בגרסה הנוכחית?

סובארו תפתח את המנוע לא עם מגדש טורבו כפול כי אם בודד – בטכנולוגיית 'טויין סקרול' כדי להפחית את שיהוי פעולת המנוע ולאפשר למכונית לפתח מומנטום רציף ללא נפילות בעקומת העוצמה. התפוקה הלא רשמית כרגע עומדת על סביבות 280-293 כ"ס ומומנט של 34.5 קג"מ. זוהי עלייה של 80 כ"ס ו-15 קג"מ לערך מהמהדורה האטמוספרית המשווקת בכל העולם.

בארה"ב יוצאים מנקודת הנחה שגם טויוטה GT86, תאומתה, תצויד באותה מערכת הנעה. יחד עם זאת, טויוטה מעדיפה לשמור על מחיר נגיש למכונית הספורט שלה בשלב זה, ולכן זמני השיווק של שתי המכוניות - אם טויוטה תבצע מהלך דומה - אינם זהים, מאחר וסובארו WRX אמורה לצאת מוקדם יותר ב-2013. כך או כך סובארו BRZ טורבו תגיע לכבישים בגרסה סופית רק בשנת 2014, עם תג מחיר גבוה בלפחות 10-15 אחוזים מהאחות הרגילה.

סובארו BRZ קופה פותחה בשיתוף טויוטה לה כאמור גרסת ה-GT86. המכוניות נמכרות בישראל בחודשים האחרונים במכסה מוגבלת מאוד, ובמחירים שנעים בין 220 ל-250 אלף שקלים לגרסאות בכירות ואוטומטיות. עוד פרט מעניין, במיוחד לחובבי סדרת סרטי 'מהיר ועצבני', לאחרונה פורסם כי סובארו BRZ תיקח חלק משמעותי בפרק השישי בסדרה שיצא לאקרנים בחודש מאי הקרוב.

מבחן: סובארו BRZ פוגשת מיני קבריולה S
מבחן לטויוטה GT86
פורום הרכב הגדול בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • סובארו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully