וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטרואן C אליזה המשפחתית בישראל

היבואנית תחל לשווק את המשפחתית סיטרואן C אליזה בפתיחת ינואר עם מנוע 1.6 ל' ותיבת הילוכים אוטומטית. המחירים, החל מ-110 אלף שקלים

מעט לאחר השקת פיג'ו 301, מגיעה התאומה לישראל סיטרואן C אליזה. המכונית המשפחתית שייצורה החל לאחרונה בספרד תושק בארץ בחבילה זהה לאחותה מבית האריה, כולל עדכון גרסאות נוספות בהמשך הדרך להן מנועים קטנים יותר וחסכוניים ותיבות הילוכים ידניות ורובוטיות.

את הסיטרואן C אליזה פגשנו אך לאחרונה, ועל רקע בכורת ה-301 בארץ תנסה היבואנית דוד לובינסקי לנגוס בפלח הליסינג בצורה משמעותית יותר. האליזה חולקת מידותיה עם ה-301 כך שאורכה מקצה לקצה הוא 4.44 מ', הרוחב 1.74 מ' ובסיס הגלגלים מתייצב על 2.65 מ'. נפח תא המטען מכיל 507 ל' ללא קיפול המושבים מאחור.

כפי שדווח, המנוע בחזיתה של הסיטרואן C אליזה משרת את התאומה 301. בינואר, עם פתיחת פנקס ההזמנות, תוכלו לקבל את המכונית עם מנוע 1.6 ל' אטמוספרי (ללא מגדש טורבו) בעל תפוקה של 115 כ"ס בשידוך לתיבת ארבעה הילוכים אוטומטית. זו תאיץ בה ל-100 קמ"ש ב-10.8 שניות וצריכת הדלק הממוצעת היא כ-13.6 ק"מ לליטר.

שתי רמות האבזור של הסי אליזה תהיינה 'אקסקלוסיב' ו'קומפורט פאק' כנהוג בסדרות הבית. במפרט בסיס מראות חשמליות עם הפשרת אדים, מערכת שמע מקורית, פנסי ערפל וערכת הגנה עם ארבע כריות אוויר ובקרות יציבות ובלימה. מהדורת אקסקלוסיב מוסיפה בלו-טות' מקורי, בקרת אקלים דיגיטאלית, מחשב דרך, חיישני חנייה ומשענת היד.

המחירים יחלו ב-92 אלף שקלים לגרסת 'אקטיב' עם מנוע 1.2 ל' (82 כ"ס משותף לפיג'ו 208) שתגיע בשלב שני, עבור ל-110 אלף שקלים, ועד 115 אלף שקלים לדגם הבכיר ביותר בקו המשפחתי העממי. בעתיד, תצטרפנה גרסאות דיזל, מהדורות ידניות וכן תיבות הילוכים רובוטיות.

סיטרואן C אליזה במבחן ראשון
עוד הרבה על סיטרואן בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully