וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקסוס חושפת את IS החדשה

לקסוס מציגה דור חדש למכונית המשפחתית IS עם עיצוב מעודכן מדגמי סאלון וספורט, והשראות ממכוניות קונספט. תגיע לישראל בחודש יוני הקרוב ולראשונה גם בגרסה היברידית

לקסוס ממשיכה לרענן את קו הדגמים שלה בנוסח שנקבע לפני כשנה וחצי, וכעת אחרי הצגת ה-GS החדשה אשתקד, ה-RX וה-LS ממש לפני כמה שבועות, משחררת חטיבת היוקרה של טויוטה תמונות ופרטים ראשוניים בלבד על מתחרת ב.מ.וו סדרה 3, לקסוס IS החדשה.

ה-IS, שהחלה את דרכה ב-1998 נכנסת כעת לדור השלישי של המשפחה ושואלת הרבה מאוד מרכיבים ממכוניות הקונספט דוגמת LF-CC וכן ממכונית העל (שייצורה פסק לאחרונה), ה-LFA. אלה כוללים עתה מלתחה חיצונית דרמטית יותר, את שבכת שעון החול, בתי התאורה החדשים והמלוכסנים, תאורת LED נפרדת, וכן תמצב כאופציה נפרדת את חבילות הספורט F עם שלדה חדה, חישוקים גדולים ועוד.

בתא הנוסעים, צועדת ה-IS בעקבותיה של האחות הגדולה GS ועולה מדרגה באיכות ובהנדסת האנוש. היא תקבל את אותה מערכת נשלטת עם עכבר בגוף התעלה בין המושבים הקדמיים וכן לבקרות קומפקטיות דומות לאלה המשרתות את המכונית הזולה ביותר בהיצע,ה-CT200. עוד ברשימה צג מרכזי וגדול מסדרת TFT, מושבים נוחים יותר ופטנט בבקרת האקלים האלקטרונית המאפשר לתפעל אותה בהחלקת אצבעות.

זאת ועוד, לקסוס טוענת למרחבים משופרים בשורה האחורית - נקודת תורפה בדגמים עד כה, וכן לתא מטען גדול ונגיש לעומת הדור הקודם.

אחד החידושים המשמעותיים ב-IS הוא שימוש בחטיבת כוח היברידית 300h. למנוע זה נפח של 2.5 ל' בנזין מחובר למנוע חשמלי בעל תפוקה משולבת של כ-220 כ"ס, ובשידוך אל תיבת הילוכים רציפה אלקטרונית השולחת את העוצמה לגלגלים מאחור. גרסת הבנזין הרגילה תהיה ה-IS250, אולם הפרטים המלאים אודותיה טרם פורסמו.

לישראל, תגיע ה-IS החדשה בחודש יוני הקרוב, חצי שנה אחרי השקתה בתערוכת דטרויט הקרובה ושלושה חודשים אחרי חשיפתה האירופאית הראשונה בתערוכת הרכב בז'נבה. כך מוסרת היבואנית 'לקסמוטורס'.

עוד הרבה על לקסוס בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

לקסוס IS. אתר יצרן
לקסוס IS/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully