וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיה סורנטו מתחדש בהנעה כפולה

30.1.2013 / 8:24

קיה סורנטו מגיע לישראל כעת גם עם הנעה כפולה, עם מנוע בנזין ודיזל, שבעה מושבים ושתי רמות אבזור. המחיר, החל מ-235,750 שקל

כשלושה חודשים לאחר שהגיע לישראל עם הנעה קדמית בלבד, קיה סורנטו החדש מקבל גם הנעה כפולה. רכב הפנאי של קיה יוצע בישראל בגרסת ה-4X4 עם מנועי בנזין ודיזל, בשתי רמות אבזור ועם שבעה מושבים. מנוע הבנזין מגיע בנפח של 2.4 ליטר עם הזרקה ישירה (GDI) ולזה הספק של 192 כ"ס, ומומנט מרבי של 24.7 קג"מ. מנוע הדיזל מציע נפח מעט קטן יותר של 2.2 ליטר, אך מציע הספק של 197 כ"ס ומומנט של 44.5 קג"מ בתחום שבין 1,800 ל-2,500 סל"ד. שני המנועים משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית עם שש מהירויות.

גרסאות ההנעה הכפולה תוצעמה בשתי רמות אבזור – EX ופרימיום, אם כי כבר ברמת הבסיס, האבזור עשיר וכולל מערכת בקרת אקלים מפוצלת קדמית עם פתחים בשורות 2 ו-3 ושליטה ליושבי השורה שלישית, מושב נהג חשמלי מתכוון, גג זכוכית פנורמי עם חלק קדמי נפתח, תאורת LED קדמית מסוג DRL, תאורת LED אחורית, מערכת בקרת שיוט, מערכת שמע מקורית הכוללת כניסותUSB ו-AUX עם שליטה מלאה מגלגל ההגה, הגה וידית הילוכים בציפוי עור, חלונות אחוריים כהים, תאורה עוקבת פנייה המשולבת בפנסי הערפל הקדמיים, חיישני רברס מקוריים, מראות צד מתקפלות חשמלית ועוד.

רמת פרימיום מוסיפה לכך צמיגים במידה 235/60R18, ריפודי עור מלאים לכל שבעת מושבי הרכב, פנסי תאורה קדמית מסוג קסנון, "מפתח חכם" הכוללת זיהוי מרחוק והתנעה באמצעות כפתור, חיישן גשם להפעלת מגבים אוטומטית, לוח מחוונים הכולל מסך LCD 7" עם תצוגה דיגיטאלית, מראה פנימית מונעת סנוור מסוג ECM ועוד.

אבזור הבטיחות יכלול 6 כריות אויר, מערכת בקרת יציבות ESP, ABS, מערכת עזר לזינוק בעליה, מערכת התרעה לבלימת חרום ESS, מערכת למניעת התהפכות ROP, מערכת ACTIVE HOOD SYSTEM המגביהה את מכסה המנוע בשעת תאונה להגנה על הולכי רגל ועוד.

מחירי הסורנטו כפול ההנעה יחלו ב-235,750 שקל עבור גרסת הבנזין ברמת אבזור EX ו-256,000 שקל עבור רמת הפרימיום למנוע הבנזין. גרסאות הדיזל יחלו ב-245,750 שקל ברמת EX ואילו רמת פרימיום תעלה 266,000 שקל.

עוד על קיה בוואלה! רכב

"לייק" אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

קיה סורנטו במבחן דרכים. ניר בן טובים
קיה סורנטו במבחן דרכים/ניר בן טובים
  • עוד באותו נושא:
  • קיה
  • טלקאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully