וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדבול נותן לרנו מגאן RS כנפיים

22.5.2013 / 12:51

ניתן לקנות מכונית פורמולה 1 לכביש הציבורי? לא, אבל רדבול ורנו אחדו כוחות לצירת גרסת RB8 למגאן RS. הכי קרובה למסלול שיש

אתר יצרן

רנו ורדבול שוב חוגגות "יום נישואין", השלישי במספר להפעלת קבוצת מירוצי הפורמולה 1 יחד ובשם החגיגות, החליטו השתיים לייצר גרסה מיוחדת למכונית הקצה של רנו - מגאן RS. הגרסה החדשה ל-RS הנה הומאז' למכונית הפורמולה 1 של שתי החברות וככזו, היא קיבלה שם חדש - RB8.

אבל לא רק השם השתנה שם, רדבול ורנו קודם כל בחרו בצבע הכחול העמוק של מכונית הרדבול ועליו הוסיפו מדבקות צבעוניות, בדומה למכונית המסלול ואף צבעו בצבע פלטינה מספר רכיבים ברכב (מראות, ספוילר קדמי, ספוילר אחורי, ידיות הדלתות ועוד.

בתא הנוסעים שלה מוצאים כמובן מושבי ספורט חובקים במיוחד, אך גם מספר מקומות בהם נרקם לוגו רדבול - על המושבים, בשטיחים, בספי הדלתות ועוד. קצת מעבר לקוסמטיקה מוצאים בה גם חישוקי 19 אינץ' שחורים חדשים שעליהם מולבשים צמיגי בריג'סטון הזהים לאלה של גרסת המגאן טרופי, אשר שברה את שיא הזמנים בנסיעה במסלול הנורבורגרינג.

גרסת ה-RB8 החדשה תקבל גם את מערכת ה-R לינק של רנו שיודעת לשלב בין מגוון מערכות יחד - ניווט, מולטימדיה, טלפון סלולארי, אפליקציות ייעודיות, מחשב הרכב ועוד. בנוסף, הותקנה בה מערכת הטלמטריה החדשה אותה פגשנו בעת הנהיגה הראשונה בקליאו RS קאפ החדשה. מערכת שבעזרת חיבור USB יודעת לשמור עבור הנהג מגוון רחב של נתוני נהיגה לשימוש ספורטיבי כמו זמני האצות, תפוקת מנוע, זמני הקפות מסלול ועוד.

רנו מגאן RB8 תמשיך להציע את מנוע הבנזין בנפח 2.0 ליטר טורבו שמפיק 265 כ"ס, אך גם תוסיף את כיול ה-CUP הספורטיבי ודיפרנציאל מוגבל החלקה לשיפור העברת הכוח לגלגלים הקדמיים. מכונית זו תשווק במספר מוגבל שי יחידות וב-26 שווקים בלבד ויתכן מאוד, שאם תתעקשו, גם אלינו היא תגיע.

עוד על רנו בוואלה! רכב

קונים רכב חדש? קבלו מבחן דרכים

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • רנו
  • רדבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully