וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל שיווק רנו מגאן קופה ב-110 אלף שקלים

המגאן קופה הנאה מגיעה עם מנוע 1.2 ל' טורבו בחיבור אל תיבת הילוכים ידנית ששה הילוכים ורמת אבזור גבוהה. המחיר, החל מ-110 אלף שקלים

אתר יצרן

צילום ועריכה: יצרן

על רקע קמפיין הפרסום הנרחב של משפחת רנו החדשה תחת הבשורה "Drive the change", החלה לשווק בימים אלה היבואנית 'קרסו מוטורס' את רנו מגאן קופה 1.2 ל' TCe, גרסת הבנזין המוזלת של הצרפתייה התוססת שנמכרה עד כה רק בגרסתה הרציפה לה 143 כ"ס. כזכור,הכרנו אותה במסגרת מבחן ארוך טווח לפני כשנתיים, ומאוחר יותר פגשנו גם את האחות התוקפנית והמוכשרת, רנו מגאן RS.

המגאן קופה הזולה ביותר בהיצע, מצוידת במנוע 1.2 ל' טורבו בנזין המשרת כיום מספר כלי רכב בהם הקליאו והקרוסאובר החדש קאפטצ'ור. היחידה מחלצת הספק מרבי של 115 כ"ס ב-4,500 סל"ד ו-19.3 קג"מ החל מטווח של 2,000 סל"ד.

על משקל של 1,280 ק"ג, מאיצה הקופה עם תיבת 6 מהירויות ידנית ל-100 קמ"ש בזמן של 10.9 שניות ועד מהירות מרבית של 185 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת שלה בעיר עומדת על 15.6 ק"מ לליטר, בנסיעה בינעירונית 21.7 ק"מ לליטר ובנסיעה משולבת נתון היצרן מורה על 18.9 ק"מ לליטר.

חבילת האבזור של המגאן קופה Tce תגיע במפרט 'אקפרסיון'. משמעות הדבר, שניתן למצוא בה את רוב התוספות שצריך כמו למשל בקרת אקלים מפוצלת, כניסה ללא מפתח, בקרת שיוט עם שליטה מגלגל ההגה, מערכת שמע בסיסית (4 רמקולים), בלוטות', חיישני אורות וגשם, חישוקי סגסוגת 16 אינטש וערכת בטיחות מלאה (6 כריות אוויר ובקרות יציבות ובלימה). גג פנורמי קבוע, יעמוד כאופציה בתשלום.

המחיר כאמור יעמוד על 110 אלף שקלים, מה שמציב אותה כאופציה אטרקטיבית במיוחד בקרב מהדורות הקופה הבודדות שנמכרות בישראל.

עוד הרבה על רנו בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • רנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully