וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטנה ושימושית: פיאט 500L החדשה בישראל

יבואנית פיאט החלה למכור את ה-500L החדשה בישראל עם מנוע בנזין 1.4 ל' ותיבה ידנית. שלל המנועים של המשפחה הקטנה יצטרפו בהמשך. המחירים, החל מ-114 אלף שקלים

אתר יצרן

צילום: יצרן

שנה לאחר שנהגנו בה לראשונה באיטליה, נחתה השבוע פיאט 500L בישראל, גרסתה השימושית של המיני האופנתית. בטווח ארוך, היבואנית המקומית סמל"ת תשווק את ה-500L מצוידת בשורה ארוכה של מנועי בנזין, בנזין טורבו, טורבו דיזל וכן CNG, בחיבור אל תיבות ידניות או אוטומטיות. בעוד פחות מחודשיים, תגיע ארצה גם מהדורת ה-7 מושבים.

ה-500L החדשה מבוססת על פלטפורמה משותפת לפיאט פונטו האחרונה, וכן לעוד מספר דגמים בג'נרל מוטורס. ביחס למיני הקטנה, היא מציעה מרווחים שימושיים לסגמנט המיקרוואנים, עם בסיס גלגלים של 2.61 מ', אורך של 4.14 מ' ורוחב של 1.78 מ'. גובה התקרה - 1.66 מ', בא לידי ביטוי גם ביכולת הטעינה בתא המטען, שם ממתין לרוכשים 400 ל' נפח אחסון. שורת המושבים האחורית מתקפלת לרצפה שטוחה וארוכה, כך שניתן לשאת במכונית ציוד לא קטן בכלל.

תא הנוסעים של ה-500L, גם הוא מהווה קפיצת מדרגה בכל מה שקשור להסעת חמישה אנשים על ציודם. פיאט התאימה את השורה השנייה במפלס מעט גבוה יותר, כך שהיושבים מקבלים שדה ראייה גדול יותר, אולם בלי לחסום את קו מבטו של הנהג. על פי רשמים מהמבחן, אפשר בהחלט להושיב מאחור אנשים בגובה ממוצע ומעט מעלה מכך.

פיאט ישראל תשווק את ה-500L החדשה עם כל המנועים האפשריים בסדרה, אולם בפעימה הראשונה היא תסתפק ביחידת הבנזין הבסיסית; זו מייצרת ממנוע בינוני בנפח 1.4 ל' 95 כ"ס ומחזירה כ-1210 ק"מ לליטר בנזין בנסיעה עירונית, בשילוב אל תיבת 5 מהירויות ידנית.

כיאה למוצר איטלקי, ועוד כזה המבוסס על ה-500, פיאט מאפשרת לבצע מגוון רחב של התאמות צבעים בין גוף המכונית לחלל הפנים. במפרט הבסיס, היא כוללת בקרת שיוט, מזגן, חישוקי מגנזיום, מערכת בלוטות', פנסי ערפל עוקבי פנייה, שליטה מגלגל ההגה על מערכת השמע, כניסות USB ו-AUX, שתי משענות - קדמית ואחורית, 7 כריות אוויר ועוד.

אורי להב מנכ"ל סמל"ת: "המשפחתית החדשה עונה על כל צרכי המשפחה בצורה מרעננת ועם תנוחת ישיבה גבוהה ומרווחת תוך כדי התמקדות בבטיחות, אבזור וכמובן עיצוב ברוח האיטלקית."

מחירה של -500L יחל ב-114 אלף שקלים. שאר הדגמים שטרם הגיעו ארצה יתומחרו במועד השקתם.

מבחן לפיאט 500L החדשה
עוד הרבה על פיאט בוואלה! רכב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פיאט
  • סמל"ת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully