וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בישראל: רנו קאפטצ'ור וקליאו RS ספורט

היבואנית קרסו מוטורס החלה בשיווק רכב הפנאי הקומפקטי רנו קאפטצ'ור לצד רנו קליאו RS ספורט החדשה. מחיר רכב הפנאי החל מ-110 אלף שקלים, קליאו RS מ-176 אלף שקל

כחלק מהתחדשות שורותיה לאחרונה, מציגה רנו ישראל שני דגמים חדשים וחשובים תחת יבואנית המותג בארץ 'קרסו מוטורס': רכב הפנאי הקומפקטי רנו קאפטצ'ור ואת רנו קליאו ספורט RS החדשה.

את הקאפטצ'ור פגשנו ממש לאחרונה בהשקתו בצרפת. זהו קרוסאובר שמתחרה ישירות באחיו ניסאן ג'וק ובדוגמת רכבי פנאי קומפקטיים נוספים כגון שברולט טראקס או אופל מוקה, וכן מול פיג'ו 2008. הוא מתהדר במידות סטנדרטיות לקבוצה עם אורך של 1.78 מ' ובסיס גלגלים זה לקליאו דור 4.

בישראל, ישווק קאפט'צור עם שני מנועי בנזין: 0.9 ל' ו-1.2 ל'. המנוע הצנוע בסדרה לו תיבה ידנית 5 מהירויות, יחלץ הספק מרבי של 90 כ"ס ו-13.7 קג"מ ב-2,400 סל"ד, ויחזיר בממוצע כ-20 ק"מ לליטר ויעמוד על ציון ירוק 2. המנוע בכיר, מפיק 120 כ"ס, 19.3 קג"מ ב-2,000 סל"ד, ומעמיד ממוצע של 18.5 ק"מ לליטר בחיבור אל תיבת הילוכים DCT כפולת מצמדים עם שש מהירויות.

לקאפטצ'ור כמה פטנטים נחמדים, בהם גם שימוש במגירה במקום תא כפפות רגיל (נפח 11 ל'). אולם ברמת האבזור האופציונלית שלו, ישנה גם אפשרות להסרת כיסוי המושבים (רכס-כבס), התקנת מצלמת רוורס, צביעה דו-גוונית, חישוקי סגסוגת 17 אינטש ועוד. ברמת הסטנדרט, ניתן למצוא במפרט בלוטות' מקורי, בקרת שמע עם שליטה מגלגל ההגה, כניסה ללא מפתח, שקע USB וערכת בטיחות עם 4 כריות אויר, בקרת יציבות ובלימה.

המחירים לרנו קאפט'צור בישראל יחלו ב-110 אלף שקלים. כפולת המצמד עם מנוע 1.2 ל' מתומחרת בגרסת בסיס ב-127 אלף שקלים.

מבחן לרנו קאפט'צור החדש

רנו קליאו RS ספורט, החל מ-176 אלף שקלים

מול הגעתה של פיג'ו 208 GTI, נחתה בישראל גם הצרפתיה הלוהטת ומתחרתה המיתולוגית - רנו קליאו RS. את ההוט האץ' פגשנו לפני כחצי שנה, וכעת היא כאן באולמות המכירה עם מנוע בנזין טורבו רב עוצמה ובחיבור לתיבת הילוכים כפולת מצמד עם 6 מהירויות.

הקליאו RS היא הראשונה בשושלת רנו ספורט שמוצעת עם מרכב חמש דלתות וללא שימוש בתיבה ידנית. בחזיתה שוכן מנוע 1.6 ל' טורבו בעל תפוקה מרבית של 200 כ"ס ומומנט של 24.5 קג"מ המושגים כבר ב-1,750 סל"ד. זמן המיאוץ הרשמי ל-100 קמ"ש נאמד ב-6.7 שניות ומהירותה המרבית עומדת על 230 קמ"ש. על אף ביצועיה, הרנו ספורט מניבה תצרוכת דלק (יצרן) של 15 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.

כמו בפעמים קודמות, וכפי שמשווקות רנו מגאן RS, הקליאו ספורט מציעה שני כיולי שלדה שונים: 'ספורט' או 'קאפ'. האחרונה קשיחה יותר בשיעור של 15%, מונמכת קלות (3 מילימטרים), מצוידת בהיגוי חד יותר ובחישוקי סגסוגת 18 אינטש בעיצוב מובחן.

למרות היעדרו הבולט של גיר ידני, תיבת ההילוכים הרובוטית (כולל תפעול מנופים בגלגל ההגה), מציעה חווית נהיגה בהתאם לדרישת הנהג. התיבה מכוילת לנהיוג על שלושה מצבים - נורמל, ספורט ותחרותי ומבדילה ביניהם בתחושות המצערת, ההיגוי, ותגובותיה של תיבת ההילוכים.

רמת האבזור של הקליאו RS תהיה נדיבה כמקובל בגרסאות אלה. עיצובה החיצוני כולל ספויילר של 'רנו ספורט' בצבע הרכב, חישוקי סגסוגת ובפנים - 4 חלונות חשמל, מערכת בידור וניווט מקורית MediaNav עם ממשק בעברית, מראות חשמליות מתקפלות, כרטיס מפתח חכם Hands Free, הגה מעור ועוד.

מחירה של הקליאו RS בישראל יחל ב-176 אלף שקלים.

נהיגה ראשונה ברנו קליאו RS החדשה

ניסאן ג'וק - איך תרצו אותו?

ניסאן מציגה בימים אלה בישראל, מהדורה מיוחדת של רכב הפנאי הקומפקטי ג'וק: 'פרסונלזציה'. כפי שנגזר מכותר החבילה, היבואנית קרסו מוטרוס החלה למכור קיט קוסמטי מיוחד בעל גוונים ותוספות יוצאי דופן לקרוסאובר הקטן, בעיקר עבור מי שעיצובו ה"שגרתי" מחסיר פרטים משלימים.

הפרסונליזציה היא חבילה ססגונית ומקורית של המותג המשווה לג'וק קצת יותר אישיות מובדלת בטעם הלקוח. היא מדגישה את קימורי וקימוטיו וכוללת חישוקי 17 אינטש, מראות צד צבעוניות, טבעות היקפיות לפנסי הערפל, פסי הגנה צדיים וכנף קטנה מאחור. את הרכיבים הללו ניתן לתפור אל 4 גוונים שונים: כתום מירוצים, לבן בוהק, אדום עוצמתי, ושחור פיאנו.

המחיר לג'וק פרסונליזציה עומד על 134 אלף שקלים.

עוד הרבה על רנו בישראל
עוד הרבה על ניסאן בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully