וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברולט קרוז החדשה - בעוד שנתיים?

שברולט דוחה את השקת הקרוז החדשה ל-2015 בעקבות הצלחת הדגם הנוכחי. הדור הבא יציג קפיצת דרך משמעותית בהיבטים הטכנולוגיים והנדסת האנוש

הדור הבא של שברולט קרוז, המשפחתית העממית, יצא לכבישים במהלך 2015 לאחר דחייה של כשנה, כך מדווחת סוכנות הידיעות 'רויטרס'. שברולט תכננה לחנוך את הקרוז ב-2014, אולם שינויים במפעלי החברה והצלחת הדור הנוכחי, דחפו את מועד החשיפה לשלב מאוחר יותר מהתחזית המקורית. משמע, הקרוז תמכר כמודל 2016.

שברולט טוענת שהדור השני של הקרוז איננו מתיחת פנים היקפית, אלא מוצר חדש לחלוטין, לרבות בפן העיצובי, טכנולוגיות ההנעה, נפח תא המטען, חלל הפנים וכך גם כל הנדסת האנוש שתהיה שונה מאוד מכפי שמוכר כיום. דוברת GM בארה"ב ליסה בלום, סירבה לחשוף בפני סוכנות הידיעות התכנות מוצרים, אבל אמרה שדחיית הקרוז נובעת גם מהשקת דגם הדיזל החסכוני.

בחצי השנה הראשונה של 2013, שברולט רשמה גידול של 17% במכירות הקרוז סדאן ל-134 אלף יחידות, ובחודש יוני היא היתה לנמכרת ביותר בארה"ב מלבד טויוטה קאמרי (הקודמת). הקרוז היא אחת המכוניות הרווחיות ביותר בתולדות המותג וכן החשובות שבהן, שכן היא הובילה את שברולט בעיצומו של המשבר הכלכלי הגדול ב-2009 על רקע גרעון של 50 מיליארד דולר בקופת GM.

אולם, הקרוז, לצד מכוניות חדשות כמו המאליבו והטראקס, ממוצבת כיום כוותיקה ביותר בהיצע של שברולט, ולכן המותג האמריקני ושלוחותיו הקוריאניות לא ממהרים לשחרר דגם מתוח פנים נוסף, אלא פונים לפתח את הקרוז 2015 מהיסודות כדי שתוכל להתחרות במיטב התוצרת בקבוצתה. "למה לטרפד הצלחה דווקא בשלב הזה?", אומר מקורב לחברה.

שברולט מקדמת בימים אלה נוהג של עדכונים ושדרוגים במרווחי זמן קצרים, אולם הם מעוניניים להמנע בכל מחיר מאכזבות מפתיעות כפי שקרה עם המאליבו 2013 שקיבלה רענון בתוך פחות משנה וחצי, בין היתר בגלל משובים לא טובים מהקהל. הקרוז הם אומרים, לא יכולה לזכות לטיפול דומה כפי שנעשה במשפחתית הגדולה, ולכן מוטב לשבת ולחשוב עוד קצת, לפני שמישהו יורה מהמותן.

שברולט קרוז החדשה מול קיה פורטה במבחן דרכים
עוד הרבה על שברולט בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • שברולט
  • umi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully