וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למבורגיני מציגה את הגייארדו המהירה ביותר

למבורגיני חושפת גרסת כביש לגייארדו סופר טרופאו התחרותית עם 570 כ"ס והאצה ל-100 קמ"ש ב-3.4 שניות. חגיגת קרבון ומהירות דמיונית

האמת היא שאחרי מכוניות קיצון כמו למבורגיני ונאנו, אגואיסטה או עמוסת סיבי הפחמן, הססטו אלמנטו ("האלמנט השישי"), הופעתה של הלמבורגיני החדשה ביותר בסדרת הגייארדו, ה-LP570-4 סקודרה קורסה, עלולה להראות קצת פחות מרתקת בעיני חובבי המותג האיטלקי. ועדיין, זו הגרסה החזקה ביותר אי פעם של הגייארדו הקטנה ולכן מקומה בהיסטוריה מובטח.

'סקודרה קורסה 570' קרויה על שם חטיבת המירוצים החדשה של למבורגיני, ואין כאן צירוף מקרים. היא נשענת בכבדות על מהדורת המסלול 'סופר טרופאו' הקרבית, אלא שעל אף הדמיון ביניהן, מכונית זו תהיה חוקית לעליה על הכבישים בשנה הבאה ותכלול גם ורסיות מחוזקות על פי דרישה.

בליבתה של הגייארדו פועמת יחידת בנזין V10 בנפח 5.2 ל'. החטיבה המיומנת תכננה אותה על כיול דומה למכונית המסלול, וכן לגרסת הסופרלגרה, כך שלא רק שזו קלה יותר עם 1,340 קילוגרמים (הפחתה של כ-74 ק"ג), אלא גם מהירה בדיוק כמו אחותה מהפיטס. בחיבור אל תיבת 6 מהירויות רובוטית מתופעלת מגלגל ההגה, היא מאיצה ל-100 קמ"ש ב-3.4 שניות ועד 199 מייל לשעה, שהם כ-320קמ"ש בקירוב.

למבורגיני כיילה את הסקודרה קורסה 570 באופן דומה לגרסת הסופר טרופאו, ולכן שיתוף רכיבים כמו הכנף האחורית (פי 3 יותר כוח הצמדה מהגייארדו הרגילה), החישוקים הקלים, וכן תא הנוסעים רווי דיפוני הקרבון, מעניקים לנהג תחושה של נהיגה במכונית מירוץ על הכביש הציבורי - לפחות בכבישים שבהם אפשר לבחון אותה כהלכה. יחד עם זאת, אופציות לשימוש יום יומי לא נעדרות ממנה (מזגן, מערכת שמע, מושבים רגילים במקום מושבי ספורט ועוד).

למבורגיני תחשוף את הגייארדו סקודרה קורסה בתערוכת הרכב בפרנקפורט. המחיר טרם הוכרז, אך אודי הודיעה כבר פרסמה כי היא תעשה שימוש בשלדה זו ובעוד הרבה מאוד רכיבים בגרסת ה-R8 החדשה שתוצג בקרוב.

עוד הרבה על למבורגיני בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully