וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי תוותר על A8 קיצונית

אודי מדווחת כי התכנית לייצר גרסה קרבית של ה-A8 המפוארת ירדה מהפרק, כמו גם גרסה לנאנוק קונספט מתערוכת פרנקפורט

מי שחשק באלטרנטיבה למרצדס S65 קלאס AMG, לא ימצא את התשובות באודי. לפחות לא במתכונת של נוק אאוט. חטיבת הפאר של פולקסווגן הודיעה לאחרונה כי אין בכוונתה לייצר מהדורה קיצונית של מכונית הדגל A8, וכמו כן היא תוותר על הגשמת חלום בדמותה של הנאנוק קונספט שהוצגה לאחרונה בתערוכת פרנקפורט.

ה-A8 הספורטיבית, או כפי שהייתה אמורה להמכר - RS8, קיבלה אור אדום ממש כשהחברה נערכת להשיק מספר דגמים חדשים, בהם גם ה-TT החדשה שתגיע בסוף 2014. באודי טוענים כי ה-S8 היא די והותר ללימוזינה ואולי בעתיד ישקלו זאת שוב, בכפוף למערכת הנעה מתאימה. "ה-RS8 תצטרך להציע כ-20 עד 25% יותר עוצמה מה-S, ולכן לטעמנו אין לה כרגע מקום בהיצע", כך בכירי החברה.

ה-S8 מייצרת תפוקה מרבית של יותר מ-520 כ"ס ממנוע 4.0 ל' טורבו, כך שגרסה בכירה תחלץ בסביבות 640 כ"ס אם אכן הייתה מגיעה לשלב ההמשך. באודי גם חוששים שמדובר "בעוצמה גבוהה מידי" לפלטפורמה הזו, וכמו כן מוסיפים כי מעדיפים לנהל כוח אש בסדר גודל כזה במכוניות כמו ה-R8.

בכל מה שנוגע לנאנוק קונספט, גם היא אינה יותר מיצירת אמנות שתפאר את מוזיאון החברה ביום מן הימים. לפי כלי התקשורת בארה"ב, הנאנוק פותחה בגלל גחמה אישית של יו"ר פולקסווגן פרדיננד פייך, שכן זה התלהב מהקונספט 'פארקור' מבית ג'יוג'ארו האיטלקי ופינטז עליה לובשת לוגו של אודי. היא מעולם לא הייתה מועמדת לייצור, אבל מנוע ה-V10 טורבו דיזל שלה יתשלב בשנה הבאה ב-Q7 החדש.

שיעור בכוח: אודי S8 במבחן על כבישים ישראלים
עוד הרבה על אודי בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • אודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully