וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצדס GLA45 AMG: כוח אש

ה-GLA 45 של סדנת AMG משלב נוחות של רכב פנאי עם ביצועים של מכונית מסלול. מרצדס: "הצהרת כוונות בסגמנט החשוב מכולם"

אתר יצרן

צילום: יצרן

קרוסאוברים החלו לאחרונה לשלוף ציפורניים חדות. אחרי דגמים חמים וקומפקטיים שהגיעו גם ארצה, כמו ניסאן ג'וק ניסמו, פורצת דיימלר לתמונה ולוקחת אותנו לשלב הבא: קרוסאובר בפיתוח AMG עם מראה משחר לטרף, וביצועים דמיוניים ממנוע טורבו גמיש.

הקונספט מבוסס על גרסת הפנאי הנוכחית של סדרת GLA, אלא שעם הטבעות של AMG על הגוף ותוספת הכיתוב 45 (לא יהיה בדגם הסדרתי), ספויילרים, חישוקים ענקיים, צמיגים שמנים, גוף מונמך ופגוש אגרסיבי, אף אחד לא מסתכל עליו וחושב שהוא מיועד רק לקניות במכולת. מרצדס רוצה שאתם תפנו את ההגה גם למסלול המירוצים הקרוב לביתכם (ואם אתם מתגוררים בברלין, הרווחתם).

בחזיתו מאכלס ה-GLA 45 מנוע 2.0 ל' טורבו. לא בדיוק פאר היכולות של AMG, אבל שימו לב להספקים: המנוע מפיק 360 כ"ס ו-45.9 קג"מ - למעשה אותה יחידה המשרתת את ה-A קלאס AMG.

דריכה על דוושת ההאצה, תוציא אתכם מהמקום ל-100 קמ"ש ב-5 שניות, ובחיבור לתיבת הילוכים 7 מהירויות דאבל קלאץ' והנעה כפולה 4 מאטיק מסורתית, תגיעו גם עד מהירות מבוקרת אלקטרונית של 252 קמ"ש.

"הביקוש לרכבי פנאי רק מתעצם. אבל עכשיו, עם מנוע ה-4 צילינדרים של AMG, עיצוב אטרקטיבי וביצועים חורכי אספלט, הקהל הצעיר שלנו יכול לחוות מכונית שונה מאוד, עם הרבה משיכה ויכולת שתשאיר את כולם מרותקים", כך מסביר טוביאס מורס, מבכירי דירקטוריון דיימלר.

במרצדס ינסו לשמור על המראה המקורי של הקונספט כשיגיע רגע הבכורה, אך סביר שחלק מהרכיבים יאבדו בדרך לכביש. תמונת תא הנוסעים לא פורסמה, כמו גם רשימת האבזור, אולם אפשר להניח שה-GLA יחלוק את מרבית הצעצועים והתוספות עם ה-A קלאס וה-CLA סדאן. המחירים טרם ידועים. בכורה רשמית ככל הנראה בתערוכת ז'נבה במרץ הקרוב.

עוד הרבה על מרצדס בוואלה! רכב

מרצדס GLA AMG45. אתר יצרן
מרצדס GLA AMG45/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully