וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי חושפת: קרוסאובר קונספט

הקרוסאובר קונספט תוכנן במרכב קופה ספורטיבי ויהיה בעל הנעה כפולה ומערכת הנעה חשמלית בעתיד. בכורה בארה"ב

רק לפני ימים אחדים שחררה אודי סקיצה ראשונית של דגם ה-Q1, הקרוסאובר הקומפקטי של החטיבה שעתיד להצטרף למשפחת רכבי הפנאי של המותג, וכעת לקראת תערוכת דטרויט בחודש הבא, מפיצה יצרנית היוקרה שלוש סקיצות חדשות של דגם חדש שעשוי לחבור למשפחת ה'אולראוד': קרוסאובר קונספט, כולל מיתוג כ-E טרון מונעי החשמל.

לדברי אודי, הקרוסאובר קונספט הוא רכב "אוול אראונד", כלומר מסוגל לבצע כמעט כל משימה לרבות עבירות שטח מסוימת (מרווח גחון שימושי). אורכו כ-4.20 מ', הוא מעוצב בסגנון קופה ספורטיבי עם שתי דלתות ארוכות בקימור גב כשוטינג ברייק, הלוע הקלאסי של אודי בשנים האחרונות ממלא את החזית, וכן משלב מיגונים קלים בחלקו האחורי והקדמי על מנת לשמור על חלקיו היקרים. מסביב תוספות קוסמטיות בולטות כחישוקי 19 אינטש ייחודיים.

גולת הכותרת בדגם, היא לכאורה עיצוב תא הנוסעים, שכן זה פותח בהשראת הספורט קוואטרו (שעשויה בקרוב להפוך לדגם סדרתי). המושבים מעוצבים בחלקם לספק אחיזה טובה של פלג הגוף העליון, (מה שרומז על יכולת ספורטיבית במידה כזו או אחרת), הגה שלושה חישורים קטן ובלוח המחוונים כמה פיתוחים חדישים שטרם נראו בסדרות הבית.

את הכוח, יש לשער (ולו רק בשל לוגו ה-E טרון על סף הכניסה), יקבל הספורט קרוסאובר קונספט ממנוע היברידי כלשהו, עם תפוקה שיכולה לנוע גם עד 200 כ"ס. לא יהיה זה ניחוש פרוע לומר שאם קרבת הדגם לקוואטרו אכן נמצאת על הפרק, תהיינה בעתיד מהדורות ספורטיביות קיצוניות של RS ו-S עם מנועי בנזין עוצמתיים.

המכונית תוצג לראשונה בתערוכת דטרויט בינואר, ומעבר לאפשרויות לעיל, ניתן כמובן לראות דרך הקרוסאובר את עיצובו העתידי של אודי Q7 החדש, שאמור להתייצב בתערוכת ז'נבה הקרובה במרץ, הרבה לפני ה-Q1 שמיועד ל-2016.

עוד הרבה על אודי בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • אודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully