וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: ניסאן אלמרה חוזרת

האלמרה החדשה תוצג בעוד פחות מחצי שנה במסגרת תערוכת ז'נבה. תשלב מנועי בנזין קטני נפח ותיבות ידניות ורציפות

כשמעצב העל של ניסאן, שירו נאקמורה, מודה בפני כלי התקשורת בבריטניה ש"ניסאן לא יכולה עוד להיות רק קשקאי או מותג פנאי", הוא מתכוון שאחרי תקופה ממושכת ונטולת מכונית משפחתית מובילה, נפער חלון ההזדמנות להחזיר כותר ישן לחיים במסגרת רענון השורות. אם לדייק, נאקמורה מכוון את הגולשים לניסאן אלמרה החדשה, שלדעתם תוכל להתחרות בכבוד בקטגוריה העממית ולמשוך קליינטורה צעירה.

ניסאן תעצב את האלמרה, ככל הידוע, רק במרכב האצ'בק 5 דלתות. מהדגם שיוצר בין 1996-2005 בשני דורות יישאר רק הכיתוב על דלת תא המטען, שכן הנוסח החדש יפותח על בסיס ניסאן קשקאי 2014 והאקס טרייל החדש שהוכרזו בחודשים האחרונים.

מבחינת מכלליה, האלמרה תוצע עם מנוע בנזין 1.2 ל' טורבו, או 1.5 ל' אטמוספרי בחיבור לתיבה ידנית 6 מהירויות, או רציפה CVT עם מספר הילוכים קבועים מראש. תא הנוסעים יאמץ חלק מהופעתו של הג'וק, אבל גם אלמנטים שיגיעו מהקשקאי, לרבות שימוש במערכות פנים חדישות, בהן בקרות בטיחות עם מצלמות היקפיות. הקפדה ניכרת תהיה גם על בידוד הרעשים ואיכות החומרים כדי ליישר קו עם המתחרים.

לשאלה הגורלית, האם באמת אפשר לגרום לאלמרה לתפוס תאוצה - בטח מול שוק אירופי שרוי במשבר - שמעדיף רכבי פנאי על כל חלופה אחרת, משיב נקאמורה בבטחון כי הצוות מוכן לאתגר: "להגיע לרכב הנכון זה לא פשוט, וגם לא מדובר בדרך קצרה. אבל אנחנו משוכנעים שנוכח ההצלחה של הקשקאי החדש, יש לנו מספיק זמן לבדוק איך לגבש את המכונית היטב".

מסקנות סופיות ותמונות? מתישהו לקראת סוף ינואר כנראה.

עוד הרבה על ניסאן בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • ניסאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully