וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודג' אוונג'ר - הסוף?

דודג' תוותר על שירותיה של האוונג'ר ותחתוך אותה מהסגל כדי לשמור על מכירות דארט וקרייזלר 200 החדשות

דודג' אוונג'ר, מכונית המנהלים של המותג הוותיק, פוסעת את צעדיה האחרונים בקרייזלר, כך לפחות מדווחים כלי התקשורת בדטרויט. המשפחתית האמריקנית שקיבלה מתיחת פנים גדולה ב-2010 ועוד אחת קטנה ב-2011, עשויה למצוא את עצמה מחוץ למשפחה המצומצמת בסוף שנת 2014.

דודג' השיקה לאחרונה את הדארט, וקרייזלר מצידה חשפה משפחתית מרכזית בדמותה של ה-200. מכאן כנראה משערים בתעשיית הרכב האמריקנית שהאוונג'ר תהפוך להסטוריה ואף לא תקום לה מחליפה ישירה. בקרייזלר אמנם התקינו בקרביה מנועים חדשים (יחסית) עם 3.6 ל' V6, מנוע שאינו נמצא בדארט, אך אם הלקוחות ממש ירצו הם ימצאו את חטיבת הכוח הזו בקרייזלר 200 - מכונית עדיפה על פניה כמעט בכל היבט אפשרי.

האוונג'ר החדשה, למרות הייחוס ההיסטורי, לא נשאה עימה תקוות כלכליות גדולות מאז שהושקה מחדש בשנת 2008. היא מבוססת על קרייזלר סיברינג (שלמעשה חולקת רכיבים עם הסטרטוס) וכן עם מוביל הנוסעים דודג' ג'רני.

יו"ר פיאט סרג'יו מרקיונה, האיש שמנווט את הפרוייקטים של חטיבות קרייזלר, אמר ביולי אשתקד שהאוונג'ר תזכה למחליפה על בסיס הפלטפורמה של אלפא רומיאו ג'וליה החדשה (עוד מכונית שעתידה לוט בערפל), אבל פרסומים אלה מוטלים בספק נוכח ההבטחה לשיקום המותג האיטלקי שיזכה לתשומת לב מרבית. מצד שני, ייתכן שדודג' תנסה לשווק משפחתית חדשה תחת כותר אחר לחלוטין, כל זאת במידה והדארט לא תייצר את הביקוש הנחוץ.


האוונג'ר שווקה בישראל משנת 2007 לתקופה קצרה, עם מנוע 2.4 ל' (170 כ"ס) ותיבת הילוכים אוטומטית. היא נמכרה כאן בשתי רמות אבזור ובמחירים שנעו בין 170 ל-190 אלף שקלים.

עוד הרבה על דודג' בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • דודג'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully