וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסאן ג'וק ניסמו RS: חרק קטלני

ניסאן ג'וק ניסמו קטן עליכם? נסו את גרסת ה-RS החדשה עם מעל 210 כ"ס וביצועים תוקפניים. בדרך לישראל

ניסאן ג'וק ניסמו RS. אתר יצרן
ניסאן ג'וק ניסמו RS/אתר יצרן

לפני כמה חודשים כשבחנו כאן את ניסאן גו'ק ניסמו החדש, לא הסתרנו את חיבתנו כלפיו. כן, בהחלט ניתן למצוא משהו מיוחד בקרוסאובר קטנצ'יק עם מראה חריג וקיט שיפורים של חטיבה ספורטיבית, שהופך את חווית הבעלות עליו להרבה יותר מלהיבה מאחרי ההגה כשבידך עשרות כוחות סוס נוספים. אבל, אם הניסמו הרגיל היה מתון מדי לטעמכם, ניסאן מציעה לכם כעת, לצד הג'וק המחודש, את ה-RS ניסמו ג'וק, שלוקח את הנוסחה הקיימת ועושה אותה קיצונית עוד יותר, אבל רק בקטנה.

כמה קטנה? ובכן ,מנוע ה-1.6 ל' טורבו מחלץ כעת עוד כ-18 כ"ס נוספים, מה שמעמיד את התפוקה המרבית על 215 כ"ס ו-27 קג"מ (25.4). על הנייר, המספרים הללו לא נראים הכי מרשימים בעולם, אבל כשמורידים את העוצמה לכביש, מגלים שזמן ההאצה ל-100 קמ"ש התקצר מ-8.2 ש' ל-7.8 ש'. החיבור יכול להיות או לתיבה ידנית 6 מהירויות או CVT רציפה עם תפעול מגלגל ההגה. כך או כך, ובין אם בהנעה קדמית או כפולה, תקבלו סיוע מדפרנציאל מוגבל החלקה, או מערכת לוויסות מומנט בכפול ההנעה.

ניסמו, כהרגלה, חיזקה את מערכת הבלימה של ה-RS, כך שהבלמים הקדמיים גדולים יותר מהדגם הרגיל (דיסקים 320 מילימטרים מחורצים). כמו כן, טיפלה בקשיחות המתלים לצמצום זווית הגלגול, ובנוסף לכך היא שינתה מעט את צנרת מערכת הפליטה כך שזו תחלץ צלילים הרבה יותר עמוקים ומגרים.

מהצד הקוסמטי אין הרבה שינויים לעומת הניסמו הרגיל, להוציא כיתובי RS, פגושים בעיצוב קצת אחר, חישוקי 18 אינטש ומושבי קטיפה בלעדיים לדגם החזק בקבוצה (מלבד ה-GT-R ג'וק).

באירופה, הוא יימכר במחיר התחלתי של 21 אלף יורו (כ-100 אלף שקלים). בארץ נמכרת כיום ניסאן ניסמו ג'וק בכ-188 אלף שקלים, ויש להניח שגרסת ה-RS, לכשתגיע תעלה לכם קצת יותר. מיבואנית רנו-ניסאן קרסו מוטורס, נמסר לוואלה! רכב כי הדגם יגיע לארץ במהלך 2014.

ניסאן ג'וק ניסמו במבחן: קרוסאובר קטן, יכולת גדולה
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • ניסאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully