וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טויוטה יאריס זוכה למתיחת פנים

טויוטה יאריס המחודשת מיישרת קו עם קורולוה ואייגו החדשות, משפרת בידוד רעשים ותצא לכבישים בישראל ברבעון השלישי של השנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פנים חדשות. טויוטה יאריס 2014/מערכת וואלה!, צילום מסך

טויוטה אירופה חשפה מתיחת פנים קלה, אך חשובה לסופר מיני יאריס שתכנס לשורותיה של היצרנית ממש בשבועות הקרובים. זהו חידוש ראשון ליאריס הנוכחית מאז הושק הדגם לפני כשנתיים יחד עם היאריס ההיבירדית, הסופר מיני האקולוגית הראשונה של החברה שהתברגה לצידן של אוריס ופריוס בגזרה העממית.

במסגרת מתיחת הפנים, מתעדכנת היאריס 2014 בשבכה קדמית עמוקה, טרפזית ומושחרת בדומה לאייגו החדשה שהושקה לאחרונה. גם בתי התאורה, כעת עם נורות LED כסטנדרט, זכו לשינויים שמדגישים את מרכוז סמל החברה ומאפיינים את המראה הקדמי בקו דינמי וספורטיבי מבעבר.

היות וזוהי התמונה היחידה של היאריס המחודשת, נאלץ להסתפק בתיאורי היצרנית בכל מה שנוגע לחידושים בתא הנוסעים. לדברי טויוטה, הקבינה החדשה כוללת קונסולה "נקייה" יותר, איכות חומרים טובה יותר וכן הוקצו משאבים לשיפור משמעותי של בידוד הרעשים.

קו המנועים של היאריס נותר ללא שינוי, משמע מנועי 1.0 ל' או 1.33 ל' בנזין רגילים, 1.4 ל' דיזל (לא בארץ), או את מנוע ה-1.5 ל' ההיברידי, המחלץ צריכת דלק נמוכה במיוחד.

מבחן טויוטה יאריס היברידית. קובי ליאני
טויוטה יאריס הייבריד 2012. נמנית על החסכוניות ביותר בקרב קטגורית הסופר מיני, ובכלל/קובי ליאני

מתיחת הפנים של היאריס תהיה ככל הנראה קצרת מועד, שכן החברה כבר נערכת להשיק את הדור הבא, הרביעי במשפחה באמצע 2015. הדגם יורכב במקסיקו על פלטפורמה משותפת עם מאזדה 2 החדשה, אך ישאר נאמן למנועים של טויוטה ולא יחלוק עם מאזדה את חטיבות הסקיי אקטיב (כפי שנרמז אשתקד).

מיבואנית טויוטה יוניון מוטורס נמסר לוואלה! רכב כי היאריס המחודשת תגיע לארץ ברבעון השלישי של השנה.

טויוטה יאריס היברידית במבחן דרכים
עוד הרבה על טויוטה בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • טויוטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully