וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונדה S660 מתקרבת לכבישים

הונדה עתידה לייצר את ה-S660 רודסטר הקומפקטית שהוצגה אשתקד כדגם רעיוני. ייתכן שתשווק באירופה גם עם מנוע ארבעה צילינדרים

הונדה S660 קונספט. אתר יצרן
הונדה S660 רודסטר. קטנה, קלה, ואולי תקבל גם מנוע חזק יותר/אתר יצרן

דיווח שמגיע מכלי התקשורת ביפן, מורה שהונדה אשרה את מיזם הרוסדטר הקומפקטית S660 שנחשף לפני כמה חודשים, אז כמכונית ראווה במסגרת תערוכת טוקיו. היצרנית היפנית שאבדה מעט מהרוח הספורטיבית לאחר גניזת ה-S2000 מנסה להפיח חיים חדשים במותג ולהצעיר את שורותיו, וייתכן כי גרסה זו, לצד ה-NSX וה-TYPE R החדשות, תהיינה בחוד החנית.

ה-S660 עובדה על בסיס מכונית חשמלית EV-STER שנחנכה לפני 3 שנים כחלק מקידום הקופה הספורטיבית CR-Z, שייצורה העתידי מוטל כיום בספק לאור הצניחה החדה במכירותיה מסביב לעולם. הונדה השוותה ל-S660 מראה משפחתי המיישר קו עם ה-NSX החדשה, מכונית העל ההיברידית שנמצאת בימים אלה בתהליך פיתוח מזורז במרכז הונדה באוהיו ארה"ב. כמו כן, היא כוללת אזכורים היסטורים למכונית הונדה "ביט" שהוצגה לפני למעלה מ-25 שנים.

היא נושאת כיום בחזיתה מנוע זעיר, בסך הכול 660 סמ"ק מ-3 צילינדרים ותפוקה ננסית של 64 כ"ס בחיבור לתיבת הילוכים רציפה. ערכים אלו הצביעו על הגבלת הפצתה, אולם נוכח בריאתה מחדש של ה-NSX, בהונדה שוקלים לתחוב ברודסטר הקטנה מנוע ארבעה צילינדרים, אולי מוגדש טורבו שינפק לה אופציה להתחרות במאזדה מיאטה הבאה, אם כי דיווחים אלה טרם אושרו סופית.

פתוחת הגג הקומפקטית תיוצר במפעל יפני שאמון על הרכבת מכוניות "קיי" זעירות שנמכרות בלעדית בארץ המוצא, שעה שהמכונית הסדרתית תעלה לרצפת ההרכבה כבר בחודשים הקרובים ותצא לכבישים מעט לאחר מכן.

בהונדה בהחלט היו רוצים להחזיר אליהם את הקליינטים הצעירים, לאחר שאלה התאכזבו בשנים האחרונות ממכוניות משעממות ונטולות חדווה. ה-S660 היא כנראה איננה הסנונית שתבשר על פרק חדש ומרגש בהונדה, אבל הכיוון נראה חיובי, מעודד, וגם מרענן.

עוד הרבה על הונדה בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully