וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי שוקלת הקמת חטיבה נפרדת לכלי רכב חמים - "אודי ספורט"

21.8.2015 / 8:02

באודי בוחנים אם כדאי לאחד את דגמי ה-S וה-RS במסגרת חטיבה נפרדת תחת כותר "אודי ספורט". ברקע - גרסת RS1 בתנור?

אודי S1. אתר יצרן
אודי S1. אולי הגיע הזמן שלגרסאות הספורט יימצא בית חם ונפרד?/אתר יצרן

מסתבר שבזמן האחרון מתחבטים בקונצרן פולקסווגן בשאלה שמדירה שינה מעיני שוחרי מותג אודי, ובמיוחד מעסיקה את קהילת חובבי המכוניות הספורטיביות מסדרת RS ו-S: מדוע לאודי אין תת חטיבה נפרדת לדגמים החמים שתייצג אותם בצורה הולמת?

העניין הזה, כך עולה מכלי התקשורת בגרמניה, נמצא בעיצומו של סבב דיונים מתמשך. באינגלושטט הפנו כמה ראשי מחלקות לטיפול בסוגיה בעקבות ההצלחה המטאורית של מיתוג מכוניות מרצדס וב.מ.וו. לראשונה יש את AMG כמובן, ולשנייה את חטיבת M. אי לכך, בודקים באודי אם מוטב יהיה לפעול בצורה דומה ולמתג את המכוניות הספורטיביות תחת המונח "אודי ספורט", נגזרת של חטיבת המירוצים.

אודי TT קלאבספורט - מפגן טכנלוגי

"בעבר, התייחסנו לדגמים הספורטיבים שלנו כחלק מאגף "קוואטרו", אבל עכשיו אנחנו בעצם בבניית מסגרת שבה נרכז את כולם תחת השם "אודי ספורט", כך אומר ראש מחלקת אודי באוסטרליה, אנדרו דויל בראיון למגזין הרכב האוסטרלי 'מוטורינג'. "אנחנו בעצם יכולים לרתום את ההצלחה של חטיבת המירוצים - "אודי ספורט", אל מכוניות הנוסעים שלנו ולהפוך אותן לשם נרדף ליכולת והטכנולוגיה שאנחנו מפגינים על מסלול המירוצים", כך מוסיף.

רשימת המכוניות של אודי ספורט כוללת את ה-R8, RS3, סדרת ה-RS7, ה-S8 ועוד ועוד, וכן את ה-S1, שלפי כמה דיווחים בגרמניה עשויה להתחזק בדגם RS1, עם עלייה לא מבוטלת בהספק המנוע ובביצועים.

אודי S1 במבחן דרכים: פוקט רוקט

דוייל מוסיף, שאחת המטרות המרכזיות תהיה ליצור הבחנה גם באולם המכירות, כך שדגמי אודי ספורט יוצגו במתחם נפרד וכך יעניקו לרוכשים חווית קנייה יוקרתית. כמו כן, הם יוכלו להשתתף באירועי נהיגה המוקדשים אך ורק לבעלי דגמי אודי ספורט.

עדיין לא ברור כיצד יתגבש המהלך מבחינה תפעולית, ואם אכן נראה בשנים הקרובות מחיצה בין הדגמים הרגילים לדגמי הספורט הטהורים. מצד שני, אודי, על אף שמרנותה העיצובית, מעולם לא הסתירה את כישוריה, ולכן "אודי ספורט" הוא מונח שעוד נשמע עליו הרבה בעתיד הקרוב.

כל החידושים על אודי בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • אודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully