וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת 2017: קדימון ליונדאי אלנטרה החדשה

20.8.2015 / 11:18

האלנטרה תיחשף בנובמבר במסגרת תערוכת לוס אנגל'ס ותגיע לכבישים רק בעוד כשנה וחצי. העיצוב בהשראת טוסון

יונדאי אלנטרה. אתר יצרן
יונדאי אלנטרה החדשה/אתר יצרן

יונדאי ממשיכה לגבש את זהותה הסופית לקראת שנת הדגם 2016-2017. אחרי הטוסון החדש, ולפניו סנטה פה, היצרנית הדרום קוריאנית מפרסמת איור המבשר על חשיפתה המתקרבת של האלנטרה החדשה, שתוצג לראשונה בפני קהל במסגרת תערוכת הרכב בלוס אנגל'ס בנובמבר.

האלנטרה, שנמכרת בארץ כ-i35 אלנטרה, מיישרת קו עם הטוסון ומאמצת את נוסחת ה"פיסול זורם, דור 2.0". היא תהיה פחות או יותר זהה במידותיה לדגם היוצא, אולם הנדסת האנוש מתוכננת ברוחו של טוסון, עם הרבה שדרוגים בבקרות הבידור והמידע, וכן תהיה עליה באיכות החומרים במרחבי חלל הנוסעים.

פאר קוריאני: יונדאי חושפת את ויז'ן G קופה המרהיבה

עם זאת, לא צפויה כאן מהפכה עיצובית. מקורבים ליונדאי מדווחים על שינויים קלים יותר בחלק האחורי ותוספת של נורות LED לתיחום בתי התאורה, כך שיתקבל מראה "יוקרתי" יותר על פני האלנטרה הקודמת.

יונדאי מפתחת טנדר שיתחרה בפולקסווגן אמארוק

מנועים? לפי דיווחים שלי כלי התקשורת בגרמניה, נאמר כי האלנטרה מצוידת ביחידות 1.6 ל' טורבו עם כ-180 כ"ס בחיבור לתיבות 7 הילוכים דו-מצמדית (רובוטית). מנועים אטמוספריים לבטח יאוכלסו בחזית עבור השוק הישראלי שימשיך להפיץ אותה בין ציי הרכב המקומיים.

את האלנטרה נקבל במלואה בתערוכת לוס אנגל'ס וכך גם את כל הפרטים הטכניים. המכירות הראשונות תחלנה באביב 2016, כך שלישראל תגיע כמה חודשים אח"כ ואולי עם קצת שינויים בעיצוב החיצוני.

קרב קטנות: יונדאי i20 החדשה נגד סקודה פביה
עוד הרבה על יונדאי בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • יונדאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully