וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: סוזוקי באלנו החדשה

16.9.2015 / 7:57

סוזוקי באלנו נעזרת במנועי 1.0 ל' טורבו ו-1.2 ל' עם תיבות ידניות או רציפות ואוטומטיות. המבנה קומפקטי, המראה סולידי ורשימות האבזור אינן מאכזבות. בישראל ב-2016

אתר יצרן

סוזוקי באלנו חזרה באופן רשמי. קצת אחרי הטפטופים בשבועות האחרונים, מגיע כעת הרכב הסדרת אל בכורתו בתערוכת הרכב בפרנקפורט. הבאלנו החדשה שהושקה אמש (שלישי) בגרמניה, נוטשת את מבנה הסדאן הוותיק לטובת מרכב הצ'בק קומקפטי שיתחרה בגבולות הסופר מיני המרווחות, כשבחזיתה מנועי בנזן בנפחים קטנים עם תיבות הילוכים ידניות, אוטומטיות ורציפות.

הבאלנו מבוססת על תרשימים של דגמי הקונספט IK-2 שהוצגו במספר הזדמנויות השנה. היא קרובת משפחה של סוזוקי קרוסאובר ומטבע הדברים אינה לבושה מלתחה מנקרת עיניים. סוזוקי בחרו בקווי מתאר פשוטים עם שיבוץ נורות LED קבועות בשתי קצותיה כדי להכניס קצת צבע למראה המאופק. בסך הכול, אין ספק שהיא שייכת למשפחת סוזוקי המתחדשת (ויטרה...)

מאחר והיא מוצבת מעל סוזוקי סוויפט, הבלאנו החדשה רוצה לגנוב קליינטים לא רק מקבוצת הסופר מיני אלא גם מדגמי מיני MPV כמו ניסאן נוט. מעצבי סוזוקי העניקו לה מידות שימושיות עם אורך של 4 מ', רוחב של 1.74 מ', גובהה 1.46 מ' ובסיס הגלגלים הוא 2.52 מ'. נפח תא המטען נגיש להטענה בזכות רצפה נמוכה, ולזה נפח של 355 ל' ללא קיפול השורה השנייה. לשם השוואה, לסוזוקי סוויפט תא מטען שנפחו 211 ל' בלבד.

הבלאנו, בסידור של חמישה מושבים וחמש דלתות כאמור, מצוידת בצמד מנועי בנזין; הראשון שבהם, בטכנולוגיית בוסטר-ג'ט מפיק מ-1.0 ל' טורבו שלושה צילינדרים 110 כ"ס ו-17 קג"מ הזמינים מ-2,000 סל"ד, ואילו המנוע השני הוא 1.2 ל' אטמוספרי עם כ-90 כ"ס. הביצועים טרם פורסמו, אולם התיבות תהיינה ידניות 5 מהירויות או שש מהירויות אוטומטית בדגם הטורבו (ה-1.2 ל' זמין גם עם תיבת הילוכים רציפה).

העיצוב השמרני ממשיך פנימה אל תא נוסעים נקי המעוצב (בהתאם לגרסאות) עם מסך מגע 7 אינטש או צג LCD פשוט יותר בדגמי הבסיס. יתר הפקדים כמיטב המסורת מסודרים בצורה מאורגנת וסטנדרטית כיאה לסוזוקי, כשאגף הבטיחות מעניק הגנה טובה מאוד עם בקרת בלימה אוטומטית ומערכות ראייה היקפיות ברשימה התקנית.

בסוזוקי מוסיפים שבעתיד תתווסף גרסה היברידית חסכונית המשלבת בנזין וחשמל (עם כוח חשמלי מוגבל בכוח ומרחק לתנועה עירונית קצרה). המכירות של באלנו יוצאות לדרך בשנה הבאה ומשם תנדוד גם לארץ. המחירים ההתחלתיים באירופה ינועו בסביבות 13 אלף יורו.

עוד באותו נושא:
סוזוקי ויטרה במבחן דרכים
שובו של הבן האובד: סוזוקי ג'ימני המחודש במבחן

סוזוקי באלנו 2015. אתר יצרן
סוזוקי באלנו 2015/אתר יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • סוזוקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully