וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארץ: משפחת ה-SUV החדשה של מרצדס

21.9.2015 / 8:07

כלמוביל משיקה בישראל את סדרת הפנאי החדשה של מרצדס. בתפריט: GLE ו-GLE קופה, ה-GLC ומרצדס G קלאס הקשוח. המחירים, החל ב-369 אלף שקלים ועד 1.5 מיליון שקלים

אתר יצרן

יבואנית דגמי מרצדס לישראל, חברת כלמוביל, הכריזה אמש (ראשון) על תחילת שיווקה של סדרת הפנאי שטח 2016 של היצרנית מגרמניה. סדרות אלה נוחתות בארץ לאחר השקתן העולמית באירופה בשנה החולפת. הדגמים החדשים כוללים את ה-GLC, ה-GLE ואחיו במרכב קופה וכן את רכב השטח G קלאס שיימכר במחזותינו בשלוש גרסאות שונות. ה-GLA הקומפקטי המבוסס על ה-A קלאס ימשיך כסדרו.

דגמי השטח של מרצדס 2016. אתר יצרן
כל משפחת הפנאי החדשה של מרצדס נחתה בישראל/אתר יצרן

הדגם הראשון בהיצע, ואולי החשוב ביותר מבחינה מסחרית הוא ה-GLE, על שתי התצורות, שיורש את מקומו של ה-ML קלאס (נתח שוק של 38% בקטגוריה). ה-GLE החדש יימכר ב-3 מנועים בישראל, שניים מהם לוגמי סולר. גרסת הבסיס תחל ב-250d, מעליו ה-350d ובקצה ההיצע גרסת הבנזין ה-GLE400. זו מצוידת במנוע המפיק 333 כ"ס ו-49 קג"מ ומחוברת לתיבת הילוכים אוטומטית עם שבעה יחסי העברה (דגמי הדיזל מחוברים לתיבת 9 הילוכים). גרסת הקופה החטובה מוסיפה להיצע את ה-450 וכן את גרסת ה-S63AMG עם מנוע המפיק 525 כ"ס.

הציוד התקני: מערכת תאורה חכמה מבוססת LED, חיישני תאורה, התראה על שטחים מתים, מערכת מולטימדיה עם צג 8 אינטש, חניה אוטומטית בניצב ובמקביל, מצלמת נסיעה לאחור ייחודית עם זוית צפיה של עד 180 מעלות ופסי הכוונה. גרסת 'פרמיום' מוסיפה חבילת בטיחות היקפית של מרצדס כמו בדגמי ה S-Class עם בקרת שיוט האוטונומית Distronic PLUS, התראה אקטיבית על שטחים מתים וסטייה מנתיב, התראה על תאונה מאחור, מצלמת 360 מעלות ומתלוי האוויר AIRMATIC.


המחירים לדגמי GLE יחלו ב-484 אלף שקלים ועד 605 אלף שקלים. דגם GLE קופה נע בין 610 אלף שקלים ועד 675 אלף שקלים לגרסת ה-AMG400.

נהיגה ראשונה במרצדס GLE

השקה מרצדס GLC. יולי 2015. אתר יצרן
השקה מרצדס GLC. יולי 2015/אתר יצרן

את דגם ה-GLK מחליף ה-GLC, שנחת בארץ עם מנוע בנזין ומנוע דיזל. דגם הבנזין מצויד ב-2.0 ל' טורבו, 211 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית, בעוד גרסת הדיזל 2.2 ל' מחלצת 170 כ"ס ולה גם את מערכת ה-4 מאטיק (הנעה כפולה).

הציוד התקני: מערכת חניה אוטומטית (בניצב ובמקביל), מערכת מולטימדיה ראשית עם צג מגע, בקרת אקלים דיגיטלית, ומערך הבטיחות האקטיבי והפאסיבית של מרצדס יכלול גם כאן את מערכת השיוט אוטונומית Distronic PLUS והתראה על שטחים מתים. פתיחת מטען מבוצעת כאן על ידי מערכת ה- Hands free access המאפשרת פתיחת תא המטען על ידי העברת הרגל בלבד תחת הפגוש האחורי.

המחירים לדגמי GLC יחלו ב-370 אלף שקלים ועד 405 אלף שקלים לדגם ה-GLC250 פרמיום 4 מאטיק.

נהיגה ראשונה במרצדס GLC

עדיין אתכם - מרצדס G קלאס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחזור חייו של מרצדס G קלאס משתרע על קרוב ל-40 שנים, והוא מכלי הרכב הוותיקים ביותר בהיצע של דיימלר מאז הווסדה. הרכב עבר שורה של גלגולים כאלה ואחרים אך נשאר נאמן לעיצובו המקורי בערך מהיום הראשון. יש מי שמכנים אותו ה"דיפנדר" הגרמני בשל דמיונו ללנד רובר הקשיש.

הפופולריות של דגמי השטח הביאה לכך שבכלמוביל החליטו לעבות את ההיצע ולהמשיך להציע את ה-G קלאס בישראל לאחר מקצה עדכונים תחת מכסה המנוע. ב-2016, ה-G יימכר בארץ בגרסת G350 דיזל עם 208 כ"ס, ב-G500 המפיק 388 כ"ס, וב-G63AMG הסוחט מקרביו 544 כ"ס. כל המנועים מחוברים לתיבת הילוכים 7 ג'י טרוניק עם שבעה יחסי העברה והנעה כפולה.

המחירים ל-G קלאס יחלו ב-949,900 שקלים, עבור ל-1.05 מיליון שקלים וכלה ב-1.5 מיליון שקלים לדגם ה-AMG הבכיר.

אריאל פינטו, מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה: "הסדרות החדשות יוצבו בימים אלה באולם המרכזי החדש של כלמוביל בהרצליה שבו מוצבים למעלה מ-30 מדגמי מרצדס השונים. "רוכשי ה-SUV יהנו ממגוון שירותי פרימיום של מרצדס בהם שירות קונסיירג' 24/7, קורסי נהיגת שטח, אירועי יוקרה, והצעות מימון וביטוח אטרקטיביות של החברה ". "אנו צופים כי, דגמי ה – SUV החדשים יביאו לקוחות חדשים למותג וימשיכו את תנופת הגידול במכירות שנים האחרונות".

לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully