וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא הטכנולוגיה: ב.מ.וו סדרה 7 החדשה בישראל

28.10.2015 / 12:54

ספינת הדגל הבווארית ב.מ.וו סדרה 7 מצוידת במנועי בנזין עתירי עוצמה, שלל חידושים טכנולוגיים, בטיחות חכמה ופינוקים של מחלקה ראשונה לנוסעים. המחירים, החל ב-890 אלף שקל

ניר בן טובים

באירוע שהתקיים היום (רביעי) במוזאון לאומנות בתל אביב, חשפה דלק מוטורס את פסגת ההיצע של קבוצת ב.מ.וו בישראל - סדרה 7 החדשה. מכונית הפאר הגרמנית שקבעה סטנדרטים טכנולוגיים בכל מחזוריה, מגיעה לישראל בדור השישי כשהיא מציגה קידמה שקוראת תגר על יריבותיה הישירות - מרצדס S קלאס ואודי A8. הדגם החדש קל יותר, מהיר יותר, משוכלל במידה ניכרת מקודמיו, וכולל פתרונות בטיחותיים מהטובים בעולם לצד יכולת דינמית מסורתית.

הסדרה 7 החדשה, שהוצגה במינכן לפני כחצי שנה פותחה על פלטפורמת ה-CLAR, וכתוצאה מכך הצליחו מתכנני הרכב להפחית את משקלה ב-130 ק"ג על ידי שינויים מבניים שכוללים בין היתר קורות מסיבי פחמן (קרבון) בשילוב אלומיניום, פלסטיק ופלדה. במידותיה, היא מציעה ללקוחות את גרסת ה-L ארוכת בסיס הגלגלים ואת הגרסה הרגילה, עם צמיחה באורך בעיקר, כשיתר המידות נותרו פחות או יותר זהות לדור החמישי.

כמו במרצדס S קלאס, דגש מיוחד ניתן לאבזור ולהיבטים הטכנולוגיים של סדרה 7 בתא הנוסעים. הב.מ.וו החדשה מצוידת לראשונה בשלט חכם עם בקרה אינטליגנטית המדווחות לנהג מרחוק על מצב המכונית באמצעות צג קטן וקומפקטי, בו ניתן לקבל פירוט אודות מערכת המיזוג למשל, וכן ניתן באמצעות השלט להחנות את הרכב בצורה חצי-אוטומטית בלחיצת מתג.

בקרת ה-Idrive של ב.מ.וו קופצת מדרגה עם מסך מוגדל ל-10 אינטש בעל פונקציית "סוייפ" ויכולת להגדיל או לכווץ תמונות במגע - בדומה לטלפונים החכמים, לצד שדרוגים לחוגה המרכזית בסמוך למשענת היד. תוספת חדשה בסדרה 7 היא הפעלת בקרות המדיה באמצעות מחוות ידיים (ללא נגיעה במקשים), עם שליטה על הנגן, עוצמת השמע ועוד. לנוסעים מאחור מושבים בסגנון כורסאות עם כיוון חשמלי ומסך טאבלט מרכזי כחלק מהציוד התקני. קיט הבטיחות עמוס לעילא החל במצלמות היקפיות, בקרות בלימה אוטומטיות, בקרת שיוט אדפטיבית, שמירת נתיב, 6 כריות אוויר ועוד שלל אמצעים להגנה על הנוסעים. חידוש נוסף בדגם זה הוא המצאותה של בקרת תאורת "לייזר-לייט" שמגדילה את טווח אלומות האור ל-600 מטרים (כפול מנורות LED) ומספקת שדה ראייה מצויין בתנאי חשכה.

את סדרה 7 החדשה ניתן לרכוש בישראל ב-6 גרסאות שונות שכולן מחוברות לתיבת 8 הילוכים אוטומטית. גרסת הכניסה למועדון היוקרתי תהיה ה-740i עם מנוע 3.0 ל' טורבו המפיק 326 כ"ס והאצה ל-100 קמ"ש ב-5.5 ש', ומעליו 750i עם מנוע ה-4.4 ל' טורבו המחלץ 450 כ"ס (4.4 ש'), כאשר ניתן לשלב את הדגמים מערכת הנעה כפולה X דרייב בהתאם למפרטים.

מי שיעמיק ויגלה עניין בסדרה 7 ימצא באולמות רשימת אבזור אופציונלית עמוקה ורחבה מכפי שניתן לפרט כאן. המחירים, יחלו ב-890 אלף שקלים לדגם ה-740i לקשרי, עבור ל-935 אלף שקלים וכלה ב-1,100,000 שקלים לדגם הבכיר בהיצע, ה-750i איקס-דרייב לונג במפרט Pure excellence.

ב.מ.וו סדרה 7. יצרן, ניר בן טובים
ב.מ.וו סדרה 7/ניר בן טובים, יצרן

בדלק מוטורס מסכמים 3 שנים מוצלחות מאז נטלו את השליטה על מותג ב.מ.וו ומיני מידי קמור, ומציגים גידול של יותר מ-100% במסירות בשוק היוקרה. מנהל חטיבת ב.מ.וו, ברק כהן מציין כי בעתיד יהיו דגמים נוספים של סדרה 7 החדשה בישראל, בהם הגרסה ההיברידית הנטענת שנחשפה בתערוכת פרנקפורט, ובקרוב תשיק דלק מוטורס גם את ב.מ.וו X1. לגבי סדרה M7 עליה דיווחו כלי התקשורת באירופה במהלך השנה האחרונה, אין כרגע מידע מבוסס.



עוד הרבה על ב.מ.וו בוואלה! רכב

עוד באותו נושא:
ב.מ.וו חושפת את M2 החדשה
ב.מ.וו X6 החדש במבחן דרכים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully