וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי אקוס? מותג "ג'נסיס" יציג את ה-G90 המפוארת

10.11.2015 / 12:53

ימים ספורים לאחר הכרזת מותג הפרמיום, מציגה יונדאי קדימון למכונית הפאר G90 שתיחשף בחודש הבא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יונדאי G90. הפרמיום מתחיל כאן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ממש זמן קצר לאחר שהכריזה יונדאי על הקמת תת המותג היוקרתי "ג'נסיס מוטורס" (כן, הוא חדש) כגוף נפרד בחברה, שחררה היום (שלישי) יונדאי איורים המבשרים על המכונית הראשונה במשפחה, ה-G90. דגם זה יחליף את האקוס הוותיקה, ויסמל את צעדיה הראשונים (ולא רק הדלרקטיביים) של יונדאי בקבוצת הפאר, כשהיא לוטשת עיניים בעיקר לכיוון הגרמניות.

ה-G90 פותחת את עידן העיצוב האתלטי של יונדאי, שמעשית יחליף בהדרגה את ה"פיסולים הזורמים" של השנים האחרונות שהחלו ב-IX35. המכונית מבוססת ברובה על הקונספט VISION G עליו דיווחנו לפני כמה שבועות, אך לצד זאת משדרת מקוריות ומיישרת קו עם כמה דגמים של יונדאי, בהם הסונטה למשל או הטוסון וסנטה-פה. סימול חטיבת ג'נסיס משובץ בחזית מכסה המנוע ומרחוק חולק דמיון עם אסטון מרטין.

הבכורה של ה-G90 תהיה באירוע פרטי שיתקיים בקרוב בדרום קוריאה והוא ייצא לשווקים זמן לא רב אחרי כן. הדגם שיתגלגל לארה"ב ואולי לארץ בעתיד יופיע במסגרת תערוכת דטרויט בינואר הקרוב. מותג ג'נסיס, ישיק ששה דגמים חדשים, בהם ג'נסיס קופה חדשה וקרוסאובר יוקרתי שיתחרה במרצדס וב.מ.וו לדבריהם. מעניין יהיה לעקוב אחר תמחור כלי הרכב ואם הקהל יצביע ברגליים.

עוד באותו הנושא:
יונדאי טוסון החדש במבחן דרכים

  • עוד באותו נושא:
  • יונדאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully