וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונדה HR-V החדש בישראל, ה-NSX תגיע בקרוב

22.12.2015 / 10:11

הונדה HR-V חזר אלינו ויתחרה בקבוצת הקרוסאוברים הפופולארית ולצדו הפתעה - גם ה-NSX החדשה, הספורטיבית הקיצונית תגיע לישראל

הונדה HR-V. קובי ליאני
הונדה HR-V הגיע לישראל. החל ב-138 אלף שקל/קובי ליאני

מאיר, יבואנית מותג הונדה לישראל השיקה היום (שלישי) את אחד מכלי הרכב שעשויים להיות החשובים של החברה בישראל, ה-HR-V. הקרוסאובר החדש יחדיר את הונדה אל קבוצת הרכב הפופולארית, אחרי שנים רבות של היעדרות ובו הבטחה לממדים נדיבים בתא הנוסעים, צריכת דלק נמוכה ורף בטיחות גבוה מאוד; ה-HR-V השיג את הציון המרבי של 5 כוכבים במבחני הריסוק.

הדור החדש עוצב באופן דרמטי כפי שאנו מכירים מיכולות הונדה וכמו ההופעה החיצונית, גם תא הנוסעים מקבל פיסול מודרני ונעים. בדשבורד מותקן כעת מסך מגע למערכת השליטה והמולטימדיה (מבוססת אנדרואיד עם WAZE מובנה ומצלמת נסיעה לאחור), בלם היד הפך לחשמלי והנהג יכול לבחור מבין שבעה צבעים ללוח המחוונים. הונדה הגביהו בעשרה סנטימטרים את תנוחת הישיבה ביחס למכונית סדאן קונבנציונלית והמרחב השתפר בהתאם במושב האחורי.

בקיפול המושבים, ניתן לקבל משטח הטענה של בין 184 ועד 250 ס"מ. נפחו הסטנדרטי של תא המטען הוא 470 ל', גדול ב-40 ל' מהדגם הקודם.

ה-HR-V מגיע לישראל עם מנוע 1.5 ליטר בנזין אטמוספרי המחלץ 130 כ"ס ו-16 קג"מ אשר משודך לתיבת הילוכים רציפה אוטומטית. הזינוק למאה קמ"ש יארוך 10.8 שניות, מדד הזיהום ניצב בדרגה 3 הנמוכה (120 גק"מ) וצריכת הדלק הממוצעת (נתון יצרן) עומדת על כ-19 ק"מ ליטר. כל זאת בזכות משקל עצמי קל של כ-1,200 ק"ג.

קטנה שהיא נורא גדולה: הונדה ג'אז החדשה במבחן דרכים

מבחינת הבטיחות, ה-HR-V הספיק לזכות בציון הבטיחות הגבוה של 5 כוכבים והוא כולל מערך שלם של אלקטרוניקה הגנתית כולל מערכת לבלימה אקטיבית למניעת תאונה.

לפי היבואנית, ה-HR-V יתמודד מול ניסאן קשקאי, קיה ספורטאז', יונדאי טוסון, סובארו XV ובקרוב גם מאזדה CX3 לכשיגיע. בהונדה מציינים כי ניתן דגש משמעותי לאבזר את הרכב באופן תחרותי מול מתחרים אלה.

מחירו של ה-HRV בדגם קומפורט אוטומטי יעלה 138,900 שקל ובעתיד תצטרף גרסת אקזקיוטיב יקרה ומאובזרת יותר ואף גרסה המצוידת בתיבת הילוכים ידנית.

מבחן להונדה HRV בישראל תמצאו כאן בוואלה! רכב בקרוב מאוד. בינתיים, קבלו נהיגה ראשונה על ה-HR-V החדש.

הונדה NSX. אתר יצרן
הונדה NSX החדשה. בדרך לארץ/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully