וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכוניות ללא נהג יובילו לקיום יותר סקס בזמן נסיעה"

16.5.2016 / 7:29

מכוניות הנוסעות ללא נהג הן חלומם הרטוב של נהגים רבים, אולם חוקר אחד מזהיר מההשלכות הלא צפויות של העניין. לדבריו, הצורך המופחת בתשומת ליבם של הנהגים יגרום לבילויים סוערים מאחורי ההגה ולסכן את הנוסעים

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

life news

בסרטון - זוג שעושה סקס בנסיעה, ברכב רגיל לגמרי

אין ספק שמכונית ללא נהג היא המצאה שעשויה לשפר באופן ניכר את חייהם של נהגים רבים שמאסו בשעות של עומסי תנועה או נסיעות ארוכות. אולם הטכנולוגיה החדשה מעלה גם חששות לאור העובדה שהמכונית פועלת עצמאית ולא דורשת מהנהג תשומת לב למתרחש בכביש, דבר שעשוי להוביל לתאונות. עכשיו טוען חוקר מקנדה כי מכוניות אלו עשויות לעודד פעילות מינית בזמן נסיעה ונהגים יעסקו בכך יותר מבעבר.

"אני צופה שכשמחשבים יעשו את עיקר הנסיעה יהיה הרבה יותר סקס במכוניות", אמר ברי קריר מהמרכז למצוינות במכוניות אוטומטיות. "זה אחד מהדברים הרבים שאנשים יעשו שימנעו מהם להגיב במהירות במקרה שהמחשב יזדקק לכך". "טסלה", החברה שמייצרת את המכוניות ללא נהג, מדגישה כי "הרכבים אינם עצמאים לחלוטין".

סקס במכונית. Shutterstock, ניר בן טובים
"סקס היא פעילות אחת מיני רבות שאנשים יעשו במכונית ללא נהג"./ניר בן טובים, Shutterstock

בתקשורת הקנדית דווח, כי כבר כיום ישנם לא מעט תיעודים וצילומים של מהגים ברכבי ה"טייס האוטומטי" של טסלה שעוסקים בשלל עיסוקים שונים - בין היתר קריאת עיתון או ציחצוח שיניים. עד כה לא תועדו מקרים של סקס ברכב שכזה, אז כנראה שיש למה לצפות.

עוד באותו נושא

איך מכונית ללא נהג תתמודד עם המציאות הישראלית?

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully