וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: אופל זפירה המחודשת. שדרוג טכנולוגי

1.6.2016 / 9:41

מוביל הנוסעים הקומפקטי אופל זפירה מיישר קו עם אסטרה ומעדכן את עיצוב תא הנוסעים, האבזור, הבטיחות וסגל המנועים. בארץ בשנה הבאה

אתר יצרן

אופל חשפה היום (רביעי) בגרמניה את הגרסה המחודשת של המיניוואן הקומפקטי אופל זפירה (Zafira). במסגרת מתיחת הפנים, הזפירה זוכה לשלל שדרוגים חיוניים, בהם עדכון חשוב למערכות הבידור והמידע בתא הנוסעים, אמצעי הבטיחות, יישור קו ויזואלי עם המשפחה המחודשת וכן מנועים שנלקחו בחלקם מאסטרה 2016.

בהיבט החיצוני, הזפירה מקרין חזות קצת פחות דרמטית לאחר כ-5 שנות שירות בקרב המשפחות, וכמו באסטרה פוטר את הנהגים מהפורמט הקודם (לטוב ולרע). בתוך כך, הוא מקבל את יושביו אל חלל נוסעים מודרני, מואר (בזכות גג-פנורמי רחב ושדה ראיה משופר), פשוט לתפעול וחף מתערובת מתגים מבולגנת שיצרה עומס ו"רעש" בקונסולה הראשית.

את מקומם של רצף מקשים דומיננטי וגס, תפס צג מרכזי בגודל 7 אינטש עם בקרת R4.0 IntelliLink המגשרת בין הסמארטפונים עם תאימות מלאה לאנדרויד ואפל ואופציות לנקודת WIFI. מה שמקל עוד יותר על תפעול הבקרות הוא מיקום הצג שנמצא במרכז ולא בקומה העליונה. אופל גם החליפה את גלגל ההגה בהתאם לאסטרה, וכן ביצעה התאמה למבנה ההיקפי של איזור המחיה של הנהג והנוסע, ומדווחת על עליה באיכות חומרי הדיפון.

פטנט ההושבה של אופל, ה-פלקס7 ממשיך מהדגם שלפני מתיחת הפנים עם אופציות רבות לנשיאת מטען ו-5 או 7 אנשים. נפח האחסון בזנב מציע 710 ל' עם חמישה מושבים במקומם, ועד 1,860 ל' בקיפול כל השורות (לשם השוואה לסיטרואן גרנד פיקסו כ-540 ל' במצב 5 מושבים).

בקרות הבטיחות של האסטרה נכנסות לזפירה עם מעטפת הגנה מתקדמת, הכוללת בין היתר בקרת סטיה מנתיב אקטיבית, מצלמות היקפיות, התראה על קרבה מסוכנת לעצמים ועוד. במבט על סגל המנועים, הזפירה נושא את מנוע ה-1.4 ל' טורבו בנזין עם 150 כ"ס ומנועי דיזל הרלוונטים בעיקר לאירופה. ברירת המחדל בישראל תהיה תיבת 6 הילוכים אוטומטית.

באופל מציינים השנה 17 שנים לזפירה הראשונה שהוצגה ב-1999. הרכב נמכר עד היום ב-2.7 מיליון יחידות, כאשר בחברה מצפים לתחילת מסירות של הדגם המחודש בספטמבר הקרוב. המחירים באירופה ינועו בין 20-22 אלף יורו. לארץ יגיע בשנה הבאה, כך מסרה לוואלה! רכב היבואנית 'שלמה'.

עוד בוואלה! רכב:
אופל אסטרה ספורט טורר במבחן דרכים
פוקט רוקט: אופל אדם S החדשה בישראל
מתיחת פנים לרכב הפנאי אופל מוקה

  • עוד באותו נושא:
  • אופל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully